BMWentusiasten Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Alle finner ikke løsninger i problemer her inne... Gulfargen så temmelig blass og matt ut.... her har vi resultatet av en som enten har blitt seriøst mobbet for å ha en gul bil, eller en som vil bruke bilen sin også utenom påsken....
wabby Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Alle finner ikke løsninger i problemer her inne...Gulfargen så temmelig blass og matt ut.... her har vi resultatet av en som enten har blitt seriøst mobbet for å ha en gul bil, eller en som vil bruke bilen sin også utenom påsken.... ...Bilen var grønn ...
BreitBau Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Og hvor skal du lakke hen i disse tider?Kjempesmart med billigsprøyte på kompressoren som blåser mer luft enn lakk.. Du får ta en lys farge så får du mala garasjen innvendig med det samme.. Fint med lyst verktøy, lys snøfreser, lys gresslipper osv.. Så du hadde heller valgt rulle enn billig sprøyte? Når det gjelder plass å lakke, så funker det fint å sette opp et billig partytelt inne i garasjen både for å få det støvfritt og for å unngå lakk overalt. Har man varme eller en propan/parafinovn, så kommer man langt. Spørs hvor mye du vil grise.. Uansett.. Rullemaling, hvor man varmer opp lakken til 50 grader, bruker tilsatt herder feks og deretter påfører med mohair (geitehår) ruller, samtidig som at du har en lufttempratur på 18 gråder og luftfuktighet på ca 60% så er det ikke noe problem å få det til å flyte ut Hadde ikke blitt 100% men det hadde jaggu meg ikke sprøyting heller blitt på den bilen der
Der Barockengel Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Rullemaling, hvor man varmer opp lakken til 50 grader, bruker tilsatt herder feks og deretter påfører med mohair (geitehår) ruller, Hvordan anbefaler du å varme malingen? Elektrisk kokeplate og termometer?
BreitBau Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Rullemaling, hvor man varmer opp lakken til 50 grader, bruker tilsatt herder feks og deretter påfører med mohair (geitehår) ruller, Hvordan anbefaler du å varme malingen? Elektrisk kokeplate og termometer? Vannbad, vrangen
Deep Dish Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Rullemaling, hvor man varmer opp lakken til 50 grader, bruker tilsatt herder feks og deretter påfører med mohair (geitehår) ruller, Hvordan anbefaler du å varme malingen? Elektrisk kokeplate og termometer? Microbølgeovn, 1 liters malingspann (helst i metall) på full guffe i 10 min..
Lars89 Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Lurte litt på å handle den som vinterbil. Er jo 96 mod så er kjede og greier. Men kom på bedre tanker
Der Barockengel Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Vannbad, vrangen Vannbad - jammen så kjedelig, da!Skjønte ikke helt hvordan jeg får malingsspannet over på vrangen - høres ut som mye søl også. Microbølgeovn, 1 liters malingspann (helst i metall) på full guffe i 10 min.. Heeey, mer etter min smak - og så kan jeg lage meg litt mat samtidig.Takk for tipsene begge to.
Ballder Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Rullemaling, hvor man varmer opp lakken til 50 grader, bruker tilsatt herder feks og deretter påfører med mohair (geitehår) ruller, Hvordan anbefaler du å varme malingen? Elektrisk kokeplate og termometer? Microbølgeovn, 1 liters malingspann (helst i metall) på full guffe i 10 min.. Husk og sett lokket skikkelig på og vend boksen opp ned under oppvarmingen.
Der Barockengel Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Kan jeg varme spraybokser også i mikroen?
Deep Dish Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Kan jeg varme spraybokser også i mikroen? Nei, der anbefales det primus. MEN, og dette er viktig, du må sitte med øre inntil boksen for å høre når den er ferdig.....
Ballder Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Kan jeg varme spraybokser også i mikroen? Jaja. Blir som og finne opp kruttet på nytt det.
Der Barockengel Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Nei, der anbefales det primus. MEN, og dette er viktig, du må sitte med øre inntil boksen for å høre når den er ferdig..... Hva? Jeg tror nesten du må snakke litt høyere. Jaja.Blir som og finne opp kruttet på nytt det. En gang puttet jeg en stor sprayboks ned i et bål. Sprayboksen hadde bunnen i været. Neste gang vil jeg prøve med bunnen ned.
Nytern Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Ohoh! I fjor vinter putta jeg og en kamerat raketter i mikroen, det ROCKA! Skal nevnes at vi hadde 30m skjøteledning og brukte bilen til faren hans som skjold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå