Gå til innhold

Jeg skulle se på en bil med en kamerat...Nye bilder S.6

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Microbølgeovn, 1 liters malingspann (helst i metall) på full guffe i 10 min.. :wink:
Heeey, mer etter min smak - og så kan jeg lage meg litt mat samtidig.

Ja, helstekt krabbe i mikrobølgeovn er visstnok en delikatesse!

Skrevet

Hmm, joda; krabbe i bakte poteter, krabbe i chilisaus,krabbe i créme fraîche, krabbe i gressløkfrakk, krabbe i paprika ...

Ikke det at jeg skal krangle, janka7, men synes du ikke at krabbe i mikrobølgeovn høres litte granne tungfordøyelig ut?:?

Skrevet

Hmm, joda; krabbe i bakte poteter, krabbe i chilisaus,krabbe i créme fraîche, krabbe i gressløkfrakk, krabbe i paprika ...

Ikke det at jeg skal krangle, janka7, men synes du ikke at krabbe i mikrobølgeovn høres litte granne tungfordøyelig ut?:?

Nå syns jeg du er kverrulerende :P

Se på tidspunktet jeg skrev! Grisetidlig på jobb en lørdag, et under at jeg klarte å logge meg inn her i det hele tatt ;) (autologin!)

Men nå ble jeg sulten! Fikk lyst på krabbe!

Men ikke mikrostekt... Det får bli til sommeren når mikroen kan taes med ut på jordet :P

Skrevet
Lett gitt 6000kr for den der da!

Idag ville jeg ikke si det samme... Jeg var i Arendal igjen, og da tenkte jeg å vise bilen til en kamerat av meg og le av bilen...

Tror du faen ikke eieren har lakka mer på den, og tror han har brukt pensel. Det er rent OVERALT og det så helt jævlig ut, da værre enn de første bildene jeg hadde lagt ut.

Hadde desverre ikke kamera, men jeg må få tatt nye bilder av den bilen. Nå tror jeg hadde slitt med å gi 6000,-

Mener, at noen kan gjøre en bil så vondt er helt utrolig!!!

Skrevet
Tror han har mye penger, og vil vise det på denne måten kanskje.

Daddyboy på ca 20 vil jeg gjette.

Prøve å gi inntrykk av at du har mye penger ved å penselmale bilen på egenhånd?:? Det der lukter så mye logisk kortslutning at jeg ikke ser bort fra at du har helt rett.:)

Dette med å gi seg ut for å ha mye penger kan gi mange forskjellige utslag: For eksempel å sende bilen til lakkering hver gang eieren føler den ikke er blank og fin mer (=bilen trenger vask). Jeg kjenner en som har fått den samme bilen hellakkert 3 ganger i løpet av noen få år. :oops: Helt sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...