gjeewaytee Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 har en sånn direct mode i tilleg til timer 1 og timer 2 som eg styrer fra computeren inni bilen. har ikkje noe annet "ur" i eller på bilen som eg vet om hvertfall. la ikke merke til noen som helst form for tikking
Jås Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Ok,da er det direct mode du skal bruke tenker jeg,for å tvangskjøre. Tikkinga starter først etter ei stund,ca 30 sek etter start av webastoen...
Kjennern Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Har du fjernkontroll? Letteste for å teste er å starte med den. Hold inne til den blinker. Denne har jeg brukt flere ganger når jeg har sitti i bilen å venta uten å ha på motor for eks. Den skal også normalt starte når det er kaldere en 7-10 + grader for å hjelpe motor til rask drifts temp. Når du skrur av bilen da vil du høre denne suse og brenne olje en liten stund etter at bilen er skrudd av. Men merk: Den skrur seg av så fort driftstemp er nådd. Direct mode = at du stiller inn timer, trykker på direct mode så skal den starte og varme kupe til angitt tid. Er du i tvil sett timer på 5 min frem i tid, sett så på direct mode og veeeeeent.(Mulig du må låse bilen) Da skal det også blinke på en liten lampe nede til høyre der skru hjulet til navi er. Og du skal garantert høre at webastoen går. Suse lyd som er ganske lett å finne rundt førersiden foran. Virker ikke det så er det nok noe som er løst/defekt og da bør du sende den på rep. Bilen altså.
gjeewaytee Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 kommer ikke videre annet enn at eg såvidt hører at webasto-en kobler seg inn etter startet bilen og den lager lyd i 30 sek etter. har ikke fjernkontroll, men uansett timerinstilling så er det bare kupeviftene som starter. må nok på en sjekk og det har eg time hos jæger bergen 1 des til. hater å ha ting på bilen som ikke funker..kem gjør no ikke det men....
stroker Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Da har jeg vært hos BMW, og status er at ventil i sirkulasjonspumpa som sirkulerer frostvæska ikke åpner, dette kunne de lese ut på diagnose. De klarte å starte webasto manuelt, så selve varmeren er funksjonabel Har bestilt ny pumpe og venter på ny time hos BMW Kommer vel på ca 6000 - 7000 denne moroa her, men det får så være bare jeg får varm bil igjen...
gjeewaytee Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 såpass ja. bra de klarer såpass detaljert ka som feiler den i og med det kan være så mye tydeligvis... er det ny sirkulasjonspumpe du må ha då eller?
stroker Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 såpass ja. bra de klarer såpass detaljert ka som feiler den i og med det kan være så mye tydeligvis... er det ny sirkulasjonspumpe du må ha då eller? Har bestilt ny pumpe ja, ventilen sitter i den biten Blir vel ordnet i løpet av kommende uke
gjeewaytee Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 eg e gla eg kjøpte bilen med 1års garanti fra fragus warranty
stroker Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 eg e gla eg kjøpte bilen med 1års garanti fra fragus warranty Det er vel så, men så har du sikkert på en måte allerede forhåndsbetalt sånne ting siden du sannsynligvis ga mer for bilen din kontra det å handle i privatmarkedet...
gjeewaytee Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 kjøpte bilen hos en forhandler i molde (årø bilsenter) då hadde den gått 110000 km. nett vært på service, fekk på nye bakdekk til 6000 peng og med 1 års garanti med. betalte 290 000 inkl årsavgift og omreg. synes ikkje det va nåkke upris . ca 2 mnd siden btw eg kjøpte min forrige bil hos sandven as i bergen og fekk tilbud om å kjøpe garanti fra fragus warranty for 6000 kr for 2 år. em mnd etterpå rauk vannpumpa som og førte til at reg reima og måtte skiftes. så der va de 6000 spart inn og vel så det. eigeren av den bilen no fekk akkurat brukt siste mnd av garantien for 2 av 4 coiler rauk. og det va i utgangspunktet 4000 kjappe.
stroker Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Ok, høres ut som du har vært heldig og at du har gjort gode handler! Bra du får tatt dette på garanti uansett
Tore Diesel Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 kjøpte bilen hos en forhandler i molde (årø bilsenter) då hadde den gått 110000 km. nett vært på service, fekk på nye bakdekk til 6000 peng og med 1 års garanti med. betalte 290 000 inkl årsavgift og omreg. synes ikkje det va nåkke upris . ca 2 mnd siden btw Litt Off Topic her, men du har sikkert kjøpt tvillingen til bilen min, på Årø Bilsenter Jeg kjøpte også en 2002 mod. 530 D Touring Shadowline med full M-pakke der i mai i år Samme farge som din!
gjeewaytee Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 hehe. artig. greie folk hos de synes eg. fekk kanonservice. espen ( tror det va det han het ) kom å henta meg på flyplassen og greier hehe...vært veldig behjelpelig ang rustgaranti og god pris på lakkering av ekstra ting utenom. handler lett hos de igjen selv om eg bor i bergen
gjeewaytee Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 kjempegreie. eg må på reisejobb i 14 dager og må få ny time så då må eg vel vente i 1 mnd til. pokkers jobb
Tore Diesel Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 kjempegreie. eg må på reisejobb i 14 dager og må få ny time så då må eg vel vente i 1 mnd til. pokkers jobb I og med at du har en slik jobb så går jeg ut ifra at du i det minste tjener greit da Du får trøste deg med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå