Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett den noen ganger på tv nå ja hehe ;)

men når vi er inne på reklamer er det noen som har reagert på reanault sine reklame der de tar test med pariser loff og en bratwurst pølse(tysk pølse)?

pariser loffen får ingen skrammer i testen mens pølsa sprekker.

Skrevet

Har sett den dekkreklama :-)

men når vi er inne på reklamer er det noen som har reagert på reanault sine reklame der de tar test med pariser loff og en bratwurst pølse(tysk pølse)?

Haha, har ikke sett. Får surfe youtube for å se om jeg finner den.

EDIT: tror jeg fant den

?

Regner med pølsa er tysk, risen er japansk og knekkebrødet svensk, loffen er såklart fransk(?)...

Skrevet
Har sett den dekkreklama :-)

Haha, har ikke sett. Får surfe youtube for å se om jeg finner den.

EDIT: tror jeg fant den

?

Regner med pølsa er tysk, risen er japansk og knekkebrødet svensk, loffen er såklart fransk(?)...

stemmer var denne jeg snakket om ja ;)

ganske korrekt ;)

skulle likt og sett de hadde brukt biler i stedenfor så vi kunne ha sett hvordan det gikk me renault da :lol:

Skrevet

Når vi er inne på reklame så lurer jeg på om noen har prøvd de nye Peugeot diesel motorene som skal bruke så sykt lite diesel? Har abselutt ikke troen på at man kan komme 2000km på en tank!

Skrevet
skulle likt og sett de hadde brukt biler i stedenfor så vi kunne ha sett hvordan det gikk me renault da :lol:

Nå er faktisk Renault en relativt sikker bil, så de ville nok ha kommet godt ut der også.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...