knut_olestad Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 http://www.bbs-racing-wheels.com/ http://www.bbs-racing-wheels.com/seiten ... /parts.htm de folka her vet nok fargekoden
TheHunk Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 En styrtrik kompis av onkelen min hadde sånne sport evo stoler som kontorstol Høyt oppe i Statoil systemet, har nok av penger, og bildilla til tusen.. 2 STK Flotte biler!
Netlandet Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Evo stoler i skinn, BBS RS, S50 motor, M-tech2 ++ Kan det virkelig bli grommere i en E30?!
Anders_w Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 **** UPDATE **** en liten update her er på tide.. har ikke skjedd allverdens i det siste pga mange andre gjøremål. ståle kobler elektrisk på motor å nærmer seg mål. jeg har surret og ordnet litt med ledningsnett og understell:) igår fikk jeg byttet Bærearmsforinger og diff foring så nå er bakstillingen på plass igjen med harde og fine foringer:-) førsøkte først og brenne ut de orginale foringene men det lukta dritt og forpesta hele plassen.. så de ble dratt ut med hjemmemekka hylse og gjengestang:-) Delrin:-)
Fliid Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Det bakstillings oppsettet kjenner jeg igjen, og fyyy faen jeg gleder meg til å prøve mitt og ;D Utrolig godt valg og bruke Delrin foringer Anders!
Anders_w Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 Det bakstillings oppsettet kjenner jeg igjen, og fyyy faen jeg gleder meg til å prøve mitt og ;D Utrolig godt valg og bruke Delrin foringer Anders! tror det blir knall:-) tror ikke bakhjula skal ''steppe''(hoppe) så mye i sommer:-)
Fliid Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Haha ; ) Stepper de i år, så har jeg noen tips på lager ; D Hoho
Bjørnar_ Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 To tøffe biler det her, med tøffe motorer! Gleder meg til å se de ferdige resultatene til sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå