Ad|oS Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 heltn: en Bruker som har høyt selvbilde, da han tror han er helten 4/10 (minus for ikke å ha stor førstebokstav )
Snusfenrik Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Ad|os... som i adjø? passende navn på en med 328! ellers poeng for stilig skrivemåte. 8/10 fra meg.
SondreLM Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Snusfenrik: Tja, glad i snus? Jobb i millitæret? Tipper at du er en fenrik som er glad i snus... Dårlig, men lov å prøve
Springsteen Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti. Lurer på om du ikke er katolsk prest? 10 poeng for originalt nick Du har så rett! Ikke mange som vet det der ass! Stammer vel fra filmen, the boondock saints ? Eller tar jeg feil ? Faderen, sønnen og den hellige ånd stammer vel ikke akkurat i hovedsak fra den filmen
Klinz Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 SondreLM: Fornavn sondre mellomnavn Lars etternavn på M Enkelt og grett navnet hans. Enkle er ofte de beste 8 poeng
Muffins Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Klinz får 7 av 10 pga. mystisk nick som sikkert har sin dype forklaring
Astri Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Muffins; han syns tyldigvis at det e noe muffins rundt om, eller så e han fan av Flåklypa. 6/10 fra meg.
Vegar br. Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Astri: enkelt og greit, folk vet hva du heter stort pluss for at du ikke skriver med "d", som "alle" andre gjør! Jeg fikk heller ikke den "vanlige, stumme d`en;) 7/10
RoaldJ Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Vegar br.: Jobber kanskje i Lekebilavdelingen på BR-leker? 8 av 10.. Ingen rotet nick, men rekner med br står for mellom eller etternavn da
Hyggmaister Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti. Lurer på om du ikke er katolsk prest? 10 poeng for originalt nick Du har så rett! Ikke mange som vet det der ass! Stammer vel fra filmen, the boondock saints ? Eller tar jeg feil ? Faderen, sønnen og den hellige ånd stammer vel ikke akkurat i hovedsak fra den filmen Nei, tror nok han heller sikter til hele "boondock saints-bønnen": "And shephards we shall be for thee my lord for thee Power hath descended forth from thy hand our feet may switly carry out thy command So we shall flow a river forth to thee and teeming with soul shall it ever be In nomine patris, et filli, et spiritus sancti"
maurtin Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Vegar br.: Jobber kanskje i Lekebilavdelingen på BR-leker? 8 av 10.. Ingen rotet nick, men rekner med br står for mellom eller etternavn da RoaldJ, enkelt, ryddig og greit, ikke kjempeorginalt dog. Vedkommende heter sikkert Roald og etternavnet starter på J.. 6/10 fra meg
D.C.V Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 maurtin heter sikkert martin, men kjenner seg igjen i en maur. Muligens en som kan løfte 10ganger sin egen vekt Edit: Glemte karakteren 7/10
Fredrik Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 maurtin heter sikkert martin, men kjenner seg igjen i en maur. Muligens en som kan løfte 10ganger sin egen vekt D.C.V står sikkert for Deep Computing Visualization... middelvare fra IBM som sikrer fornuftige grafiske funksjoner for bl.a OpenGL applikasjoner. 10/10....
antiloop Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Fredrik: freds-hersker, en hersker som verner om freden 8/10
Eksos Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Antiloop er vell både ett gruppenavn samt noe som kan ligne på antilope, ganske greit nick 8/10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå