Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ivanrogov:

Fan av gamle skip tipper jeg.

8/10 fordi at jeg også liker slike ting! :D

kremt kremt eg var neste som skulle bli vurdert

///mpower

ehm va skal jeg si??? ehm hehe.. denne karen som kjører bmw liker mpower :beer: , drømmer sikkert om en m5 :P nicke er veldig greit, forklarer det meste :)

7/10 gjir jeg ;)

stemmer forsåvidt. men m5 er nok innkjøpt for lenge siden og nå drømmer jeg bare etter og få kjøre den igjen etter staten sa jeg ikke fikk lov en liten periode hehe

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ingen å vurdere nå... vil vurdere ad|os...

ad|os som i adjø, pg at han har sagt farvel til to bmwer, den ene riktignok ikke frivillig!? :-P

og på treff er han alltid den som vil ut å ta en felles matbit, når resten vil hjem :-P

10/10

Skrevet

ad|os som i adjø, pg at han har sagt farvel til to bmwer, den ene riktignok ikke frivillig!? :-P

og på treff er han alltid den som vil ut å ta en felles matbit, når resten vil hjem :-P

10/10

Mysild... "min sild"?

Noen kaller genetaliet sitt for "laksen" :) Og med /// så refererer Sondre til bilen sin. Men han kaller den for "sild" da han ikke anser bilen som som en penisfolenger.

Skrevet

10/10

Mysild... "min sild"?

Noen kaller genetaliet sitt for "laksen" :) Og med /// så refererer Sondre til bilen sin. Men han kaller den for "sild" da han ikke anser bilen som som en penisfolenger.

hehe...eller så kan det være mysild bergsprekken fra flåklypa :wink:

Skrevet

10/10

Mysild... "min sild"?

riktig billa... og wabby hadde også riktig :-P

Skrevet

hehe... ja jeg tenkte også Flåklypa...

Superbeetle er svært aktiv på bimmers, men navnet indikerer at han identifiserer seg mer med boblen sin... Tipper han har "tatt med seg" brukernavnet fra VAG-forumet(?). Men siden han faktisk har en boble gir jeg 8/10 for navnet...

Skrevet
9/10 pga dysleksi :-P

Takk fro den, men kan ekki huske noe mo at jeg har sydleksi... Men det stemmer at det er navnet, det nærmeste jeg kom på engelsk lydskrift (Jan=Y-ah-n).

Skrevet

Takk fro den, men kan ekki huske noe mo at jeg har sydleksi... Men det stemmer at det er navnet, det nærmeste jeg kom på engelsk lydskrift (Jan=Y-ah-n).

hehehe... bare hyggelig! :-P

Skrevet
Mysild: pratsom kar på bimmers som har et ord i de fleste tråder. flotte striper i navne sitt, men er vel et navn med liten betydning. hehe

karakter 5/10

Stramvaier:

tyder på at denne karen liker å nappe i brekket ofte ettersom han liker at vieren er stram, eller så er han nøye på at han ikke har slakke vaierene ;)

genialt nick 9/10

Skrevet
Mysild: pratsom kar på bimmers som har et ord i de fleste tråder. flotte striper i navne sitt, men er vel et navn med liten betydning. hehe

karakter 5/10

Stramvaier:

tyder på at denne karen liker å nappe i brekket ofte ettersom han liker at vieren er stram, eller så er han nøye på at han har vaierene i orden ;)

genialt nick 9/10

Brekket!?!? Gutten kjører jo ikke feilhjulstrekk!

Jeg trur gasswire er stram jeg:)

Skrevet

Stramvaier:

kjører med flat pedal hele tia (stram vaier), med en "nokså" fin bil :-P

6/10

(er mitt navne er nok pga flåklypa, og har vel mer utviklet seg til det wabby skrev etterhvert :-P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...