336mik Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Mitt navn er vel ganske straight.. Nei...Knut har kledd seg ut(som dame)...Det er ikke straight. Forøvrig en bra definasjon på hvem man er da. Alle andre som har navn som er mer eller mindre enstydende med nick har vel fått 8/10,så det får du også.
Stramvaier Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Mysild: pratsom kar på bimmers som har et ord i de fleste tråder. flotte striper i navne sitt, men er vel et navn med liten betydning. hehe karakter 5/10 Stramvaier: tyder på at denne karen liker å nappe i brekket ofte ettersom han liker at vieren er stram, eller så er han nøye på at han har vaierene i orden genialt nick 9/10 Brekket!?!? Gutten kjører jo ikke feilhjulstrekk! Jeg trur gasswire er stram jeg:) Stemmer nok ganske så godt med gasswiren ja gitt. hehe
knut_olestad Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Mysild: du er ikke snill i dag 335mik: Takker og bukker
Superbeetle Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 hehe...eller så kan det være mysild bergsprekken fra flåklypa hehe... ja jeg tenkte også Flåklypa... Superbeetle er svært aktiv på bimmers, men navnet indikerer at han identifiserer seg mer med boblen sin... Tipper han har "tatt med seg" brukernavnet fra VAG-forumet(?). Men siden han faktisk har en boble gir jeg 8/10 for navnet... hehe...ganske riktig.. Har lurt på å bare kalle meg det jeg faktisk heter også, men har ikke blitt slik ennå iallefall..
///Mysild Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Mysild: du er ikke snill i dag 335mik: Takker og bukker uuupppssss... glemte et 1 tall
turn-in Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 wabby Betyr flere ting. Meksikaner som prater dårlig engelsk, innpåsliten veps eller noe langt å svaiende. 8/10 fra meg.
336mik Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Mysild: du er ikke snill i dag 335mik: Takker og bukker uuupppssss... glemte et 1 tall Sikker med vilje etter at jeg mente han hadde kledd seg ut Turn-in var et litt kult nick. Gir inntrykk av at man er litt glad i å kjøre på bane,men ellers gir det lite info. 9/10
knut_olestad Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Mysild: du er ikke snill i dag 335mik: Takker og bukker uuupppssss... glemte et 1 tall Tilgitt i bøtter og spann
wabby Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 wabbyBetyr flere ting. Meksikaner som prater dårlig engelsk, innpåsliten veps eller noe langt å svaiende. 8/10 fra meg. Hehe Meksikaner faktisk. Heter egentlig Bjørn Wang, og når jeg gikk i grunnkurs så gikk jeg i klasse med en som ikke kunne si "r" så han ville ikke si Bjørn. Og isteden for å si Wang, så kalte han meg alltid wabbis / vabbis. Dette var i 1996. Så var det jo en vakker dag jeg skulle henge på IRC og trengte et nick. Og da hadde wabbis surret langt og lenge i hue mitt... Så da tenkte jeg Wabby. Siden har jeg alltid brukt det.
mrmpower Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 tipper bt320i har BlueTooth i sin 320i, derav nicket!Enten det, eller så liker han\hun svært godt BergensTidende og måtte bare ha det med i nicket! 5\10 hehe, heter bjørn tommy, derfor bt, har en "320" (med 2,5 derfor) bt320
vetu03 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 vetu03, tro vell han er "vettu" og 03 er vell fordi han tror han da er vettu fordi han kjører 3 serie, men det tror jeg nok ikke 5/10 Hmm, nei er vel ikke det som er grunnen til det noe rare brukernavnet: er de to første bokstavene i fornavnet og de 2 første i etternavnet også 03 fordi jeg lagde det i 2003... hehe
BMW-Coupe Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Virker som du ikke er helt sikker på at du er "vettu", men har veldig lyst 03 har vel noe med årstall å gjøre 4/10
BreitBau Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Bmw Coupe har vel en Bmw Coupe, men dette sier ingenting om hvilken type coupe.. Samme det! Så lenge det er en Bmw Coupe er saken grei! 9/10
knut_olestad Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 BreitBau betyr vel Rieger breitbau 10/10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå