carlhaakon Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 jaja da får jeg ta deg da BreitBau vis jeg ikke tar helt feil er dette en type styling til bmw som du liker?? du får ikke bli sint om jeg tar feil nå men spesielt navn så siden jeg er ikke er slem så får du 9/10 edit. var litt treg på enter knappen så knut_olestad var før meg.
fish Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 carlhaakon; for-/mellomnavn rett frem egentlig. Men stavemåten tilhører jo det kongelige og det på begge i tillegg, det drar opp. Du får 7/10 av meg.
ErikS Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 fish - en sleip slimål? Neida, er nok av typen som er glad i råvarene man høster fra havet, eller fjorden. Tenker vedkommede foretrekker å fortære fisken gjennom et bedre måltid. Tviler på at han fisker selv (les: yrkesfisker). Litt upersonlig dog kan det ha en dypere personlig betydning som blir litt for dyp for meg. Pluss for orginalitet og et nick som er lett å merke seg/huske. 7/10!
klebefix Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Elsker Danseband å ville kalle seg Finn eriks men den skapfan`en han er blei det bare Eriks 5/10
fish Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 fish - en sleip slimål? Neida, er nok av typen som er glad i råvarene man høster fra havet, eller fjorden. Tenker vedkommede foretrekker å fortære fisken gjennom et bedre måltid. Tviler på at han fisker selv (les: yrkesfisker). Litt upersonlig dog kan det ha en dypere personlig betydning som blir litt for dyp for meg. Pluss for orginalitet og et nick som er lett å merke seg/huske. 7/10! Hahaha... Spiser omentrent ikke fisk. Er bare en bortkommen nordlæning på østlandet, som ble lei av å bli kalt for torsken, hysa og lignende. Etter en fuktig kveld ble fish unnfanget.
sveinern2 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Hehe, trodde du fish var jobbet i fiskedisk Siden bmw merket ligger på is
Kurt L. Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Sveinern2 heter vel gjerne svein men ble vel litt for sen til å kunne unngå et 2 tall bakom:) 7/10
dutten Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 maxmekker: liker vel og mekke litt på bil og har en fortid som sesam stajsons titter. og da har nok den store blå mannen brent seg fast. litt kjedelig nick men et genialt bilde som trekker opp.. derfor får du en 6/10 fra meg
Nils Jørgen Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 MaxMekker: 9 av 10,kun slått av O.Tidemann
sveinern2 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Nils-Jørgen Er vel navnet ditt. Ikke noe spesielt egentlig... Fint navn dog 5/10
///Martin Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 maxmekker: liker vel og mekke litt på bil og har en fortid som sesam stajsons titter. og da har nok den store blå mannen brent seg fast.litt kjedelig nick men et genialt bilde som trekker opp.. derfor får du en 6/10 fra meg dutten: 7/10 for du høres ut som en trivelig kar! Ikke akkurat maskulint da men arti EDIT: Skriveleif..
Moose Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 ///Martin: Enkelt, greit og informativt. Viser hvilke biler han liker og hva han heter. 7/10.
Thomassino88 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 matsby:trur navne hans er mats by?? hehe 7,5/10
Nytern Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Thomassino 88 Jeg tipper du er 50/50 norsk/italiensk. All mulig cred til deg for at du ikke fiser rundt i Fiat Uno! Kan se for meg at faren din jobbet på en pizzarestaurant for ca 21år siden, mora di som jobbet som flyvertinne for SAS var tilfeldigvis innom med jobbkollegaene sine for litt mat og kom jaggu ut med bolle i ovnen Og her er du! 10/10 Siden det forteller ALT om hvem du er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå