Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja da får jeg ta deg da BreitBau vis jeg ikke tar helt feil er dette en type styling til bmw som du liker?? du får ikke bli sint om jeg tar feil nå :P

men spesielt navn så siden jeg er ikke er slem så får du 9/10 :)

edit. var litt treg på enter knappen så knut_olestad var før meg.

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

carlhaakon; for-/mellomnavn rett frem egentlig.

Men stavemåten tilhører jo det kongelige og det på begge i tillegg, det drar opp. Du får 7/10 av meg.

Skrevet

fish - en sleip slimål? :lol:

Neida, er nok av typen som er glad i råvarene man høster fra havet, eller fjorden. Tenker vedkommede foretrekker å fortære fisken gjennom et bedre måltid. Tviler på at han fisker selv (les: yrkesfisker). Litt upersonlig dog kan det ha en dypere personlig betydning som blir litt for dyp for meg. Pluss for orginalitet og et nick som er lett å merke seg/huske. 7/10!

Skrevet
fish - en sleip slimål? :lol:

Neida, er nok av typen som er glad i råvarene man høster fra havet, eller fjorden. Tenker vedkommede foretrekker å fortære fisken gjennom et bedre måltid. Tviler på at han fisker selv (les: yrkesfisker). Litt upersonlig dog kan det ha en dypere personlig betydning som blir litt for dyp for meg. Pluss for orginalitet og et nick som er lett å merke seg/huske. 7/10!

Hahaha... Spiser omentrent ikke fisk. :-) Er bare en bortkommen nordlæning på østlandet, som ble lei av å bli kalt for torsken, hysa og lignende. Etter en fuktig kveld ble fish unnfanget. :-)

Skrevet

maxmekker: liker vel og mekke litt på bil og har en fortid som sesam stajsons titter. og da har nok den store blå mannen brent seg fast.

litt kjedelig nick men et genialt bilde som trekker opp.. derfor får du en 6/10 fra meg

Skrevet
maxmekker: liker vel og mekke litt på bil og har en fortid som sesam stajsons titter. og da har nok den store blå mannen brent seg fast.

litt kjedelig nick men et genialt bilde som trekker opp.. derfor får du en 6/10 fra meg

dutten: 7/10 for du høres ut som en trivelig kar! Ikke akkurat maskulint da men arti :D

EDIT: Skriveleif..

Skrevet

Thomassino 88

Jeg tipper du er 50/50 norsk/italiensk. All mulig cred til deg for at du ikke fiser rundt i Fiat Uno! Kan se for meg at faren din jobbet på en pizzarestaurant for ca 21år siden, mora di som jobbet som flyvertinne for SAS var tilfeldigvis innom med jobbkollegaene sine for litt mat og kom jaggu ut med bolle i ovnen :evillol: Og her er du! :D

10/10

Siden det forteller ALT om hvem du er! :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...