Gå til innhold

BMW i GTA

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hater kjøredynamiken på gta4. det ødela hele spillet for min del. kjører bortover i en porsche som holder på å velte vær gang man svinger... nei takk...

Du gjør jo ikke det så lenge du kjører på en rett flate. Er ikke så mange rette flater på GTA akkurat. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Og ikke minst, kan dette funke på Xbox360? Synes GTA IV var meget så bra når jeg spilte gjennom det. Samme gjelder også tilleggspakkene, The Lost and Damned og The Ballad of gay Tony. Veldig bra. Men hadde ikke gjort noe med noe bmw'r i spillet også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst, kan dette funke på Xbox360? Synes GTA IV var meget så bra når jeg spilte gjennom det. Samme gjelder også tilleggspakkene, The Lost and Damned og The Ballad of gay Tony. Veldig bra. Men hadde ikke gjort noe med noe bmw'r i spillet også. :D

Enig!

Men litt skuffende at en del funksjoner ikke var med lengre.. Som mulighet for å lagre biler og fly i store hangarer, benytte truck til faktisk å løfte noe, koble på henger på trekkvogn og fylle denne med biler, modifisere biler, +++

Om det er mulig å endre biler på PS3 utgaven, så hadde jo det vært knall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er synd de fjernet noe av disse funksjonene. Ihvertfall når spillet var så digert som det var for det. Det er de små tingene som hadde gjort dette spillet komplett tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Drar opp igjen en litt gammel tråd. Har spillt litt gta5 i det siste. På online har jeg fyllt garasjen med "BMW" biler. Har noen få bilder av de kuleste jeg har her.

Spiller på PS3. Noen som vet om det er mulig å bytte ut med ekte Biler i dette spillet? Det hadde gjort spillet ennå bedre :)

post-49693-0-71679900-1383407521_thumb.j

post-49693-0-39816200-1383407532_thumb.j

post-49693-0-44550100-1383407542_thumb.j

post-49693-0-34516400-1383407550_thumb.j

post-49693-0-31645800-1383407559_thumb.j

Har også M6 cab og cupe. Oogså har jeg E65 og F01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...