Sjøbuse Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 du må ha et program som heter IMGTool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 hater kjøredynamiken på gta4. det ødela hele spillet for min del. kjører bortover i en porsche som holder på å velte vær gang man svinger... nei takk... Du gjør jo ikke det så lenge du kjører på en rett flate. Er ikke så mange rette flater på GTA akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 hater kjøredynamiken på gta4. det ødela hele spillet for min del. Jeg synes den er mye bedre enn på de eldre GTA spillene. Også så mye enklere å drifte! Kan jo ligge brei fra lengts øst til vest med de litt gromme bilene! MC´ene derimot synes jeg er helt håpløse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 ble også skuffet av nye gta.. lite flymuligheter, samt ikke koble på henger på lastebilen.. ikke fungerende gaffeltruck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 du må ha et program som heter IMGTool Du kan laste ned at annent program også. søk på GTA SAMI på google.no Ta den øverste linken, og last ned. Det finns mange tips på youtube.com også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Kan like så godt legge ut linken jeg: http://grandtheftauto.filefront.com/fil ... SAMI;55091 Du kan laste ned biler der også, Men de har et lite utvalg, de har ingen BMWer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 dette skal visst kunne gå på ps3. gta4. noen som har prøvd? Gjør det? Kult. noen som har funnet ut om det er mulig ennå. kunne tenke meg noen bmw i gta på PS3. bmw E66 http://www.youtube.com/watch?v=A9wUBl4p1us bmw E38 (the transporter remake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Og ikke minst, kan dette funke på Xbox360? Synes GTA IV var meget så bra når jeg spilte gjennom det. Samme gjelder også tilleggspakkene, The Lost and Damned og The Ballad of gay Tony. Veldig bra. Men hadde ikke gjort noe med noe bmw'r i spillet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Og ikke minst, kan dette funke på Xbox360? Synes GTA IV var meget så bra når jeg spilte gjennom det. Samme gjelder også tilleggspakkene, The Lost and Damned og The Ballad of gay Tony. Veldig bra. Men hadde ikke gjort noe med noe bmw'r i spillet også. Enig! Men litt skuffende at en del funksjoner ikke var med lengre.. Som mulighet for å lagre biler og fly i store hangarer, benytte truck til faktisk å løfte noe, koble på henger på trekkvogn og fylle denne med biler, modifisere biler, +++ Om det er mulig å endre biler på PS3 utgaven, så hadde jo det vært knall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Ja, det er synd de fjernet noe av disse funksjonene. Ihvertfall når spillet var så digert som det var for det. Det er de små tingene som hadde gjort dette spillet komplett tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 holder på med gta episodes of liberty nå kan sitte timesvis å bare cruze, sladde irunt kartet artig og hoppe i fallmskjerm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 har dere funnet Sultan RS i GTA IV da? Synes det er kuleste bilen, egentlig bare for en ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Er grom den Sultan der ja. Plystrer og går ikke ille. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 noen som har episodes from liberty city på ps3? og som spiller online elns? kansje vi kunne tatt en joy ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Drar opp igjen en litt gammel tråd. Har spillt litt gta5 i det siste. På online har jeg fyllt garasjen med "BMW" biler. Har noen få bilder av de kuleste jeg har her. Spiller på PS3. Noen som vet om det er mulig å bytte ut med ekte Biler i dette spillet? Det hadde gjort spillet ennå bedre Har også M6 cab og cupe. Oogså har jeg E65 og F01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå