Thewiz Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Den der kan vel direkte sammenlignes med E92 Cab, men jeg har ikke funnet noen andre bmwer i GTA 5? Hvor finner du E65 og F01? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 De kjører rundt i byen. Kan ta blde av de jeg har i garasjen. Funnet totalt 6 stk forskjellige bmwer. BMW i spillet heter ubermacht eller noe sånn. Sentinel XS = E92 M3 Sentinel = E93 M3 Zion XS = M6 Zion = M6 cab Oracle = F01 og E65 (samme navn på begge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Med unntak av at frontlyktene var litt BMW-aktige, kan jeg ikke si de over her lignet noe spesielt på BMW. Eneste er vel kanskje panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Får nok ikke lov til og lage veldig likt pga rettigheter og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Sentinel XS fra gta 4. Den ligner kanskje mer på BMW. skal være E46 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 M6 cab M6 F01 E65 "BMW" samlingen min. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå