anders87 Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 ikke pent, er vel seidl dette.Er ikke umulig å få det til å se bra ut om det blir gjort på riktig måte. anders87 sin 4-dørs har vel samme fangerne Men dette var forferdelig Er Seidl bakfanger ja, samme som det er på E36'en jeg har stående i garasjen.. Synes den bakfangeren kan være pen jeg, som gaasen skriver, om det blir gjort på riktig måte.. Er vel dumt og legge ut bilder av en sånn type bil i denne typen tråd, but let the flamin' begin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 hvorfor er det dumt å legge ut bilder av den siste der i denne tråden? er jo samme gata egentlig.... selvom mange sikkert mener at den er tøff rett og slett bare fordi den er bygd av automote... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Jævlig pris på den første! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 hvorfor er det dumt å legge ut bilder av den siste der i denne tråden? er jo samme gata egentlig.... Nja, på en måte.. Men synes at det er et gjennomført bygg, og kler den stylingen bedre enn den bilen tilsalgs på finn, og jeg så at gaasen nevnte på den.. Så tenkte at folk kunne se hva han mente med det.. selvom mange sikkert mener at den er tøff rett og slett bare fordi den er bygd av automote... Og det var jo en saklig kommentar du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Det mesye blir jo bra bare det er gjennomført. Er når mannen i gata skal lage seg "fet" showbil at det går galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 likte ikke denne heller jeg.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Vis de vil ha en HONDA hvorfor kjøper ikke de en da?? Ødelegger bmw på denne måten... en skam... Helt enig Hærregud er det mulig å skamfere en så fin bil noe så inn i hælvete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Walla bror! FET BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå