Gunnar Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Alt elektrisk i bra stand ja, og -37° grader i parkeringsgarasjen... Syns forresten det ser ut som det er fargeforskjell på førerdøra og resten av bilen. At folk spør om det er en M3 har vel kanskje noe med M3-merket på bakluka å gjøre. Men ellers en tøff bil. Skulle bare solgt den for det den er i stedet alt det pisspreiket der. Sikter vel mot uvitende 18-åringer.
Jokkis Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Lurer på kor han får tak i alle M3 delene... Han har solgt noen biler med vader interiør f.eks. Og M3 gt felger vokser ikkje på tre akkurat...skulle hatt de felgene der eg...
Ellingsen B. Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Felgene er ofte tilsalgs i sverige..Det samme med interiør. Hvordan vet man at bilen alltid har stått i garasje, når det er snakk om såpåss gammel bil som sikkert har hatt mange eiere
SteffenM2 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Farge beskr. DYNAMIIT RED ? aldri hørt om..
Ballder Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Bilen ser jo grei ut den..Kunne godt hatt no skikkelig utblås og AE...Men stakkars KB er nødt til å være høy på no M///3-sokker eller noe slikt. Dobbel klima. OK. MVH hvem? Den har to soners manuell klima med ac ja.
Ballder Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Her har vi alle meninger om hvor tett karen er ser jeg. Han har i hvertfall en ting som ikke er til felles for oss her inne. Han tjener kroner på bilene....
Hyggmaister Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 ååå, sånn å forstå Tenkte mer på noe ala samme klasse som "dobbel kjørekomputer" og "dobbel servo" jeg
Ballder Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 ååå, sånn å forstå Tenkte mer på noe ala samme klasse som "dobbel kjørekomputer" og "dobbel servo" jeg Lest flere av annonsene hans ser jeg.
lloydsb Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 ser jo ikke helt gal ut da, men.. haha Så en annonse får ikke så altfor lenge siden med akkuratt det samme i annonse teksten.. dette gjaldt en svart e36 coupe(320ic?:s) Samme selger kanskje?
Lex-Talionis Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 "M///3 225 40 17 FORAN" "M///3 235 40 17 BAK" Lurer på hvor man får kjøpt M3 dekk
Hyggmaister Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Haha Lex, jeg og!! Ballder: Jepp, blitt ett par
Marius2002 Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Synes det står i alle annonsene hans at folk spør om det er en M3 eller en M///3...
ingard Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 At folk spør om det er en M3 har vel kanskje noe med M3-merket på bakluka å gjøre. Hehe, så ikke det før nå.. Jeg skal få meg M5 merke..
maurtin Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 M///3 bakruteseker og gitt. Hva er det med hvite felger egentlig? Alle bilene han selger har jo hvite felger.. VROOOM VROOOOM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå