H_c Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Jeg har laget en ny artikkel på bmw-ccn rogaland sine hjemmesider. Denne gang tar jeg for meg en steg for steg veiledning til et perfekt boneresultat! http://www.bmwccnr.com/index.php?option ... ead,2,2035 Og som ikke det var nok, så har jeg brukt en 400 hk M5 som demonstrasjonsbil.. (som faktisk er min egen.. )
Odd-M Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Legger den ut her også for sikkerhets skyld: http://www.detailersclub.no/artikler/gu ... -dummies-2
Tommy Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Finner den ikke igjen på detailersclub, hvor la du den? Venter spendt på kommentarer
N_T_N Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 er det noe forskjell mellom voksing og polering? gjør du dette om sommeren også eller er det noe annet som er bedre då? veldig bra diy på voksing
Oderschvank Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 voksing er vel for å beskytte lakken, og polering er for å få glans i lakken:)
N_T_N Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 kan man da polere bilen og beskytte den med voks etterpå?
Superbeetle Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 kan man da polere bilen og beskytte den med voks etterpå? ja, er vel det man gjør... Kan vel også si at man polerer voksen , for å forvirre litt mer.. Jeg pleier først å rubbe/lakkrense, så polere, vokse og gjerne ha hardvoks(autoglym extra gloss protection) til slutt...
Andreas1 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Gratulerer med ny flott bil og fin DIY. Denne må vel kunne banke livslysten ut avH_c's supergromme M3 ???
fish Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Sånn maskin har jeg, men hvor får jeg kjøpt sånne "pad's" til den maskina?
Hyggmaister Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Reagerer litt på hvorfor du bruker svamp i avfettingsprosessen ja Ellers en fin artikkel
BreitBau Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Sånn maskin har jeg, men hvor får jeg kjøpt sånne "pad's" til den maskina? Fulgte med en i min, og bestiller ekstra fra Bosch jeg
todleif Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Det kan væra greit å bruke 2 bøtter ved vasking. Du har litt vatn i den eine for å skylle vaskehansken med. (vanskehanske er litt bedre enn svamp) Er det fortsatt dritt på lakken etter vasking, kan clay væra tingen. Og ved bruk av autoglym, er det greit å bruke Extra Gloss Protection til slutt. Og so har du linka til galningen Truls med evoen! Den artikkelen er kjempebra! (den har eg lest før sia eg er i ferd med å bli ein bilpleietulling sjøl!)
H_c Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 FISH, du får dem på biltema til 16kroner stykket.. Husk for all del gutter,dette er en vanlig boning, let rens men hovedforkus er god beskyttelse av lakken. Skal man lage showfinish går man mye mer grundig til verks. Her er det brukt solide produkter som varer etter at du har tattt det på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå