Marbek Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Kan ikke folk bare lære seg å holde kjeft å heller svare på det som folk spør om!?M-tech er da faen ikke alt! Selv om jeg selv er tilhenger av det, kan jeg forså at det kan sees på som "Gammelgubbestyling" av ungdommer! Rieger er jo en stor kandidat da! har selv kjørt riegerstylet bil og syns den var vanvittig fin! Og som BreitBau sier så går det jo an å kombinere litt! Hvor mye penger tenkte du å bruke da Marbek? har ikke så mye penger, men det er bare å spare det vett dette er min første bil så slenger ikke på noe til 50 tusen da men, hehe. er det noen som har noen linker til en "billig" sie for fin styling. liker ikke styling som blir for "mye" en BMW er ofte fin orginal, men litt syling gjør dem ofte finere... jeg har 4-dørs så må ha styling som passer til denne.
Marius2002 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Synes M-tech er finest, men Rieger Infinity II også er pent om man gjør det ordentlig.
jensemann23 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 jeg mener jeg så en plass her komplett M3 bodykit til 5600 kroner. Prøv å søk på selges-forumet:)
Marbek Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 ja, jeg fant det...det var fin styling det. skal se litt mer på den jeg takker
Johnsen Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Du får jo gjort mye ut av bilen bare ved å lakkere det gråe partiet nederst på bilen, sette på ei frontleppe som passer til orginalfangeren, øyelokk, bakrutesenker og en liten vinge bak. Det er ofte like fint det, spør du meg! Typisk ungdomsbmw da! Billig blir det i allefall!
Marbek Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 ja, det virker som en billig bil å bruke, men samtidig som er litt hissig da
BreitBau Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 De fleste begynner jo med frontfanger og faceliftgrill, M3-speil, kanskje noen øyelokk, hvite blinkers, skjørter på siden, tone rutene og bytte til M-lister på siden.. Hele pakka gjør du for langt under 20 000. Regn med å måtte ut med noen tusenlapper i lakkering, men det er det absolutt verdt. Kanskje kjenner du til og med en som kan gjøre det "under bordet"? For inspirasjon på en 4 dørs sedan, så er det lov å titte i Show-bil tråden min
Marbek Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 joa, gjør det, meeen vet ikke hvordan hans arbeid ser "ut" syntes denne var fin jeg
Marbek Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 hva er det som sitter på den der da? er det M3 styling eller er det en mix med noe?
BreitBau Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Nei, på den er Det M3-front kombinert med Rieger Gt-leppe, M3 speil og M-tech lister. Deretter er dette kombinert med Rieger Infinity Sideskjørt og bakfanger siden dette bygger mer ned.. Også skjermbreddere da, men du kan jo se bot fra de i første omgang Hvis du ser på side 1, er det bilder fra hvordan bilen var før bredding, riktignok hadde jeg da Infinity 1 front..
Hyggmaister Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Nei, bilen på bildet er ikke breitbau sin.
Superbeetle Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 var det din søkte på google jeg Den på bildet du linket til er ikke Breitbau sin... Den har m3 fanger med cupspoiler/leppe, m3 sideskjørt, m3 lister på dørene, m3 speil, hvite blinklys og lyktesenkere.. utifra hva jeg kan se..
BreitBau Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Å den ja Nei den er ikke min.. Flott bil.. Ett annet tips er den store E36 Bildetråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå