Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en ide da jeg var innom vw-audi forumet. De tar 400 kr for medlemskap, og da får man masse fordeler som rabatter på div butikker og verksteder ol.

Hva med å innføre dette på bimmers? Kanskje ikke 400 , men 150-200? Da vil også admin kunne få litt lønn for strevet. Jeg har ihvertfall ikke noe imot å "donere" en hundrings eller to til et så godt forum som bimmers!

Skrevet

Hmmm.. Sikkert en god ide..

Men så er ikke bimmers noe som helst sammenlignet med vwauda-club.. Er jo snakk om at du får en medlemspakke, samt at de har treff og aktiviteter.. Tror kanskje du heller skulle sjekket ut Bmwccn dersom du skal sammenligne..

Når det er sagt er det seff interessant å betale.. Men så vil nok også aktiviteten her gå ned også da, og terskelen for nye medlemmer blir UTROLIG mye høyere..

Skrevet

Tror antall medlem hadde gått radig nedover, dersom dette hadde blitt innført. Men det er ingen som helst tvil om at forumet hadde blitt bedre av det. Har selv vært med å drifte et forum gjennom 3 år nå, vi har også vurdert et kontigent for medlemmene men gikk raskt bort i fra dette og får nå våre inntekter gjennom små reklamer. Medlemmene kan delta i en konkurranse på nettet, og vårt forum får 2 kroner for hvert medlem som deltar, for eks...

Skrevet

Sant peer!

Men jeg kunne gjerne tenkt meg en oversikt over rabatter, hadde også vært stilig om folk kunne gått ut og forhandlet om rabatter.

Vi er tross alt Norges største BMW forum! Det må vi ikke glemme.

Jeg er selv BMWCCN medlem men syns hele designet er fra krigen og dårlig. Jeg er flau over sidene!!! Til og med min hjemmeside i 1998 var mer fancy.

Skrevet
Sant peer!

Men jeg kunne gjerne tenkt meg en oversikt over rabatter, hadde også vært stilig om folk kunne gått ut og forhandlet om rabatter.

Jeg er selv BMWCCN medlem men syns hele designet er fra krigen og dårlig. Jeg er flau over sidene!!! Til og med min hjemmeside i 1998 var mer fancy.

Det er tydelig at foraet til Ccn ikke er tilegnet at folk skal snakke sammen der inne.. Latterlig side..

Skrevet

Uten å trå noen på tærne her.

Så vil jeg si at jeg er minst like fornøyd med bmwccn forumet. Design er ikke alt, klientellet og kunnskapen teller minst like mye.

Nytt forum er under produksjon as we speak hos bmwccn.

Skrevet

kunne jo evt hatt VIP medlemmer som betaler kontigent som får bonuser også andre medlemer som kun kan lese og skrive etc. f.eks at de som er vip kan få rabbater og kanskje bare de som kan drive med salg osv på forumet..

Skrevet

Så vil jeg si at jeg er minst like fornøyd med bmwccn forumet. Design er ikke alt, klientellet og kunnskapen teller minst like mye.

Denne melder jeg meg enig i!

Skrevet

Joa, men når ting er uoversiktlig, lite intuitivt, liten brukerglede og lite brukervennelig så forsvinner lysten å bruke det. Trolle opp og ned linje for linje for å trykke deg igjennom hvert innlegg er helt bak mål.

Det minner meg om gamle newsservere fra 1990 tallet. Og kan ikke si at vi bør være der.

BMWCCN trenger en seriøs overhaling, funksjonalitetsmessig og designmessig.

Du tråkker nok ingen på tærne, men det sies at "dersom en person ikke skjønner eller ikke liker et system iløpet av 10 minutter så er det stor sannsynlighet for at personen ikke kommer til å bruke det".

Jeg er blant annet en av de personene.

Skrevet

Sant nok! Men mange vet ikke hvordan man skal bruke forumet. visst du trykker på denne knappen: "Vis"

snunfbsa90tbpwk1rpfx.jpg

Så får du opp alle trådene som har vært aktiv de siste 24 timene, så kan du legge inn timeantall selv. Synest det fungerer veldig greit.

Som tidligere nevnt, så er nytt forum under produksjon.

Kunnskapen der inne er helt utrulig!

Skrevet
Sant nok! Men mange vet ikke hvordan man skal bruke forumet.

Som sagt... Ikke intuitivt nok.

Men godt at nytt forum er på vei, har dere noe estimert tid på dette?

Skrevet

Og så nå, midt i disse finanskrisetider!?!? Forvente at vi skal ha råd til dette!?

Men jo, hvorfor ikke? Vet ikke hvor mye som trengs, men som sagt har ikke bimmers den type faste arrangementer eller rabattavtaler som bmwccn har - og da kreves det plutselig litt organisering for å få på plass dette - som igjen bør kunne forventes når en betaler kontigent.

Tror nok også at medlemstallet her inne ville fallt en del. Årsaken til at bimmers.no er størst, ligger nok i stor grad i at det er gratis, og har et design som pisser bmwccn langt oppetter ryggsøyla :)

editen: fullføre innlegget mitt bare :)

Skrevet
Sant peer!

He he, her må jeg virkelig si meg hjertelig enig!!! Kjøpte min første BMW for en drøy uke siden, og måtte jo da selvsagt også knytte meg til et BMWforum på nett :wink: Når jeg fant BMWCCN greiene trodde jeg først at det var en spøk, men herregud jeg ble sjokkert når jeg så at det var innlegg der fra dette årtusenet...!! Har frekventert diverse forum i nærmere 10 år, men kan ikke huske å ha sett et så lite brukbart forumopplegg bortsett fra et annet som sikkert var basert på samme plattform :shock: Og det er det maaange år siden jeg ble sjokkert over hvor gammeldags det forumet var... Jeg synes ikke siden står i stil til Premium-merket BMW, heller lite representativt??? Den siden kommer jeg ikke til å titte mere på før den blir oppgradert til dagens standard.

Var ikke akkurat veldig vanskelig å velge Bimmers.no istedet :lol:

Bra aktivitet her inne ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...