Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Uten å trå noen på tærne her.

Så vil jeg si at jeg er minst like fornøyd med bmwccn forumet. Design er ikke alt, klientellet og kunnskapen teller minst like mye.

Nytt forum er under produksjon as we speak hos bmwccn.

Ja, men det er muligens nettets minst brukervennlige side.. Forumet er tragisk for å si det mildt, og jeg fatter ikke at de ikke har oppgradert det enda. Design er veldig mye.

Skrevet
Jeg er selv BMWCCN medlem men syns hele designet er fra krigen og dårlig. Jeg er flau over sidene!!! Til og med min hjemmeside i 1998 var mer fancy.

Jeg er veldig enig vedr. BMWCCNs forumsider.:) Noe som jeg imidlertid finner verre, er at jeg sitter igjen med inntrykk av at det er skuffende få protester hvis noen gir uttrykk for det er bra sidene er slik, siden det kan begrense tilstrømmingen av nye forumdeltagere....

Skrevet

Det jobbes med en stor oppdatering av hele bmwccn.no med ny layout, nytt forum osv. så med litt tolmodighet vil det snart være brukenes.

Tror ikke det blir aktuelt med noe medlemskontigent på disse sidene, men vi har en diskusjon på gang blandt moderatorene/admin om ting som kan gjøres / eventuelt endres.

Stay tuned, er vel alt jeg kan si. :)

Skrevet
Uten å trå noen på tærne her.

Så vil jeg si at jeg er minst like fornøyd med bmwccn forumet. Design er ikke alt, klientellet og kunnskapen teller minst like mye.

Så du foretrekker en gjeng med særinger som ikke vil ha inn nye, og ikke vil endre på en eneste ting der inne. Det trues jo faktisk med å forlate forumet om det endres... ;)

Når det gjelder kunnskapene, så syns jeg det begynner å bli et gammelt og dårlig argument som henger igjen fra de første årene her. Ikke ser jeg heller at du er særlig lur som kommer og på mange måter forteller folk her at de ikke har peiling. Jeg opplever liten forskjell, og jeg har aldri fått svar der inne på litt mer kompliserte spørsmål jeg har lagt inn de siste 2-3 årene. Tror nivået er bortimot likt - og veldig mange er jo på begge forumene, og jeg syns folk skal velge det de selv syns er best.

Skrevet

hvis man skal bevege seg utover det orginale så blir man hengt på BMWCCN forumet. der er det jo så sykt mye orginalpoliti at det er helt vilt.

Siden er så gammel og nitrist også. Når det gjelder kunnskapen så er den like høy her som den er der, det er flere av de som kan noe om det moderne som holder til her enn der

Skrevet

Glemte en ting, en liten medlemskontigent kan bli aktuelt, rett og slett for å gi mulighet for rabattavtaler rundt forbi. Man er da avhengig av et medlemsregister med medlemsnummer, og evt. medlemskort, så det vil jo koste litt. Samtidig så kan jo da dette være for de som ønsker å sponse sidene litt. Forumet vil uansett alltid være åpent for alle!

Hadde forresten en gang kontakt med en her inne som hadde maskin for å lage medlemskort, men husker dessverre ikke navn/nick. Hadde vært flott å få kontakt igjen... :)

Skrevet
Glemte en ting, en liten medlemskontigent kan bli aktuelt, rett og slett for å gi mulighet for rabattavtaler rundt forbi. Man er da avhengig av et medlemsregister med medlemsnummer, og evt. medlemskort, så det vil jo koste litt. Samtidig så kan jo da dette være for de som ønsker å sponse sidene litt. Forumet vil uansett alltid være åpent for alle!

Hadde forresten en gang kontakt med en her inne som hadde maskin for å lage medlemskort, men husker dessverre ikke navn/nick. Hadde vært flott å få kontakt igjen... :)

Har ingen problem med å betale litt, men tror det vil bli vanskelig å "gi" noe tilbake til medlemmene på det lokale plan. Med mindre du inngår avtaler med landets Bmw forhandlere da, eller en landsdekkende dekk-kjede e.l. Må eventuelt bli å få til noe i nettbutikker da, det kan jo være en løsning.

Det bør også være aktuelt, å legge ut "vip-medlemskap" og kun gi "selger-tillatelse" til disse.. Kanskje kan vi strekke oss så langt som en avsperret Vip-lounge der vi kan bedrive OT på ett litt friere plan enn dagens løsning?

Skrevet

medlems ID har du forsåvdit. Men dersom de skal være betalende medlemmer så er du avhengig av mer informasjon.

Hadde vært nice og laget et medlemsregister knyttet mot phpbb_userid slik at betalende hadde automatisk fått en Stjerne ved signaturen eller lignende.

Men først må man jo kartlegge hensikten med medlemskontigent og hva oss i Bimmers kan dra nytte av det. Jeg har i allefall ikke problemer med å prøve og forhandle litt rundt forbil kysten her.

Skrevet

Det er dette jeg synes høres veldig interesant ut..evt bare vi som ønska det, kunne sponse bimmers med noen lapper årlig, mot å få gode prosenter hos koed/gs/osv, kanskje noen stylingleverandører, verksted eller/og lignende.

Tror vel kanskje det hadde vært noe vanskelig å få prosenter hos for eksempel bavaria..i så fall tror jeg faktisk medlemstallet her inne ville steget markant :lol:

Skrevet

For å sette det litt i perspektiv så har 2692 registrerte brukere (unike) logget seg inn på bimmers.no siste måneden. Da er det ikke tatt høyde for anonyme brukere.

Dette syns jeg er meget bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...