leif harald Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Hvordan i helsikken får dere bildene så små til og kunne brukes til profilbilde på bimmers!? Noen som eventuelt kan fikse et bilde for meg (sånn at jeg kan bruke det på bimmers)
Raymond Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 jeg kan prøve om du it har hastverk kan jeg gjøre det i kveld.. raymondromsdal@gmail.com
leif harald Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Her er bildet der er snakk om vis noen har lyst og prøve
Gunnar Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Hvis du har Windows, last ned denne: http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe (en halv MB, og det er fra Microsoft og gratis, så er ikke noe farlig) Installer, høyreklikk på bildet du skal bruke, velg "Resize image" -> Custom -> tast inn 120x90 og OK, så har du bilde som fungerer. Da har du dessuten en fin util til resizing ellers også.
Marius2002 Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 uten bimmerslogo Og riktig vei eller feil vei uten logo
Raymond Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 lol hvorfor fikk jeg logoen og ikke du? skjønner ikke..
Steffan C Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Hvis du har Windows, last ned denne: http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe (en halv MB, og det er fra Microsoft og gratis, så er ikke noe farlig) Har jeg rett, at denne ikke funker med Vista?
S.Arnesen Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 det har du rett i. prøvde selv nå nettopp. bare slår seg av...
ingard Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 lol hvorfor fikk jeg logoen og ikke du? skjønner ikke.. Fordi han laste bildene opp på imageshack.com i stedet for å bruke forumets opplaster..
Raymond Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 tenkte jeg sku bruke livedriven min men, gadd it være så high tech
Howrd Skrevet April 7, 2010 Skrevet April 7, 2010 Graver opp denne gamle tråden i håp om at noen kan hjelpe meg med å lage et profilbilde. Vil helst motta tips om hvilket prog jeg kan bruke osv. har prøvd litt ulike progs, men jeg får ikke bildet ned i 12kb =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå