heltn Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Heisann! Lager en post her vi kan legge ut bilder av e30`ene våre. Få Ris og Ros av folket. Ros er jo alltid like kjekt og få. Fortell litt om bilen din, gjerne link om du har ett prosjekt. Så kom igjen, pøs på med bilder og kommentarer Jeg får begynne med min. Jeg kjøpte min første bmw da jeg var 16. Det hele skulle egentlig begynne med og skifte topp, men så ble det et stort stort prosjekt, Kjøpte meg turbo kit som holder til 500 og hele bilen er pussa opp. Slik var den: Slik er den idag: Og her er link til prosjekte mitt: Mvh Kristian T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 se der, jaggu støtfangeren fra den ene e30`n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Å jeg som hadde håpet å fått sett mange fine E30'r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Å jeg som hadde håpet å fått sett mange fine E30'r. Nå som du har kjøpt deg kamera, så får du ta deg en tur ut og fotografere noen fine E30 og legge i tråden her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Her er min. Slik var den: Sånn er den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Her er bilen jeg holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Min gamle til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Min gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Har en jeg også men er ikke så mye å se på for tiden Står i garasjen å jobbes med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Får legge ut min 325i m-tech 1... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Se her ja, mange flotte e30`er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Min doning... Og en slik en i garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 her er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 her er min Deiligste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Vinterbilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå