JonasD Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Tror du nesten må lage deg en egen prosjekttråd eller egen bildetråd jeg Morten, av din bil btw: hvor er det du holder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 takk takk dåkker... kan finn lakk koden...men blir nok ikke i dag er nok brock b1 felger....8.5x17 på bilde..har 10x10 bak nu:) de andre er eiker felger ...selger på eiker...rimelie felger som ser bra ut og er billig jupp sant som du sier...den blir ganske stor forhold til reten..men får nå se..koster ikke all verden heller.... he he...felgene blir nok i mett hjem til de blir oppbrukt ja må jo nesten lag en tråd:P har 3 delebiler:P 2stk 2dørs å en 4 dørs:P en takseka etter en tur i grøfta holder til i nordland-vesterålen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 måtte bare vise denne også...er en kompis sin bil men har hatt det mye moro med denne, den er vraket nå:/ såkalte ''smoke rider'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 takk takk dåkker...kan finn lakk koden...men blir nok ikke i dag er nok brock b1 felger....8.5x17 på bilde..har 10x10 bak nu:) de andre er eiker felger ...selger på eiker...rimelie felger som ser bra ut og er billig jupp sant som du sier...den blir ganske stor forhold til reten..men får nå se..koster ikke all verden heller.... he he...felgene blir nok i mett hjem til de blir oppbrukt ja må jo nesten lag en tråd:P har 3 delebiler:P 2stk 2dørs å en 4 dørs:P en takseka etter en tur i grøfta holder til i nordland-vesterålen Den gråe er det en 320? Er det lenge siden du taka den røde? på andøya? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 jupp e en org 320 den grå.. men har ståd 325 motor å understell på den i sommar.. hold på å monter 745 turbo motor i den nu...mangla bære litt dela nu næi i fjor i bynelsen av vintern...biln har gåd på andenes før i tia.. kjørte ut på skagen.... funka dårli me gåitt nedslettne sommardekk på sny:P kor du hold te du? ser jo d står sortland?? korsn bil har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 jupp e en org 320 den grå..men har ståd 325 motor å understell på den i sommar.. hold på å monter 745 turbo motor i den nu...mangla bære litt dela nu næi i fjor i bynelsen av vintern...biln har gåd på andenes før i tia.. kjørte ut på skagen.... funka dårli me gåitt nedslettne sommardekk på sny:P kor du hold te du? ser jo d står sortland?? korsn bil har du? Opprinnelig fra andøya, hatt ymse Bmw'er, nå en 320dt og en 525tds....men nok OT fra meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 aha skjønna... vuder e46 320 disel nu snart..sålenge æ får selt golf gten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hva synes dere om denne da? Synes den var drit kul! En kar i molde som eide denne BTW, noen som vet hvor denne er nå? Ser sikkert annerledes ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Var litt stilig den der da MEGET lav.. noe som jeg har sansen for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Den der var i Bilsport en gang i tiden også husker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hva synes dere om denne da? Synes den var drit kul! En kar i molde som eide denne BTW, noen som vet hvor denne er nå? Ser sikkert annerledes ut? Denne gikk i lofoten for ca 5 år siden hviss jeg husker rett? Isåfall er den spiker nå Ble kræsje i et kryss på e6n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hva synes dere om denne da? Synes den var drit kul! En kar i molde som eide denne BTW, noen som vet hvor denne er nå? Ser sikkert annerledes ut? Denne gikk i lofoten for ca 5 år siden hviss jeg husker rett? Isåfall er den spiker nå Ble kræsje i et kryss på e6n. Litt OT du vet ikke av en E30 2 dørs til salgs i bodø??skal ha en prosjekt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hva synes dere om denne da? Synes den var drit kul! En kar i molde som eide denne Jeg ser to fine ting på den bilen. Felgene, og baklyktene. Snakk om gjennomført hærverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hva synes dere om denne da? Synes den var drit kul! En kar i molde som eide denne BTW, noen som vet hvor denne er nå? Ser sikkert annerledes ut? Denne gikk i lofoten for ca 5 år siden hviss jeg husker rett? Isåfall er den spiker nå Ble kræsje i et kryss på e6n. Nei, huff! Det var dumt, Kenneth hadde jo denne i bilen i årevis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Ta en titt innpå her, du ser prosessen fra første til den siste looken! http://www.moldestuket.com/bmw.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå