Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Har asfalt flekker rundtom bilen som eg ikkje får så lett av grunnet veiarbeid som har vært her i området. Korleis får eg dei vekk?

2. Vasket bilen i selvvasken på Statoil og fekk nokken stygge striper på panseret pga slangen til høytrykksspyleren har hatt nokken skarpe kanter under gummi-hinnen på slangen.

Må jo dra slangen med meg rundt bilen når eg vasker, og då

regner man ikkje med at det ska komme riper i lakken pga høytrykksslangen kommer ani bilen!

Min feil eller statoil som har skylda??

Noen ord/ forslag / meininger?

Skrevet

Avfetting bør gjøre susen på asfaltflekkene hvertfall. Det samme gjør forsåvidt en skikkelig runde med polering, men med masse gnukking. Når det gjelder nr to ville jeg ha drøftet saken med Statoil.

Skrevet

De slangene skal jo være "ripefrie" så ta det med den aktuelle statoil stasjonen, og krev at de utbedrer problemet på slangen og problemene som du har fått!

Skrevet

Takker for svar. :)

Jeg passer alltid på å hold slangen unna bilen, regner med det er samme system på din lokale Statoil; slange som er festet i taket?

Ja, slanger i taket. :)

Skrevet

Det med slangen som hadde laget merket i lakken din får du nok ikke dekt hos statoil, Den slangen er jo ikke tilpasset alle biler i alle høyder å fasonger.

Du må jo kunne passe på noe selv også da, sier seg selv litt det eller er det bare jeg som tenker det?

Skrevet

Du får riper i bilen bare ved å dra håndflaten over lakken (for å sette det litt på spissen) så det at slangen lager riper, er bare din egen feil ettersom du drar den over bilen.

Skrevet

1 bruk asfalt rens gjør susen.

2 din feil. slangene skal jo aldri dras over bilen uansett. om de er hele og pene. de ligger på på betong heledagen med grus og annet dritt fra forje vask. så her må du nok bare banne over å dum du var :P

Skrevet
Det er greit at man må være forsiktig. Men når slangen er oppraspa og det stikker ut ståltråd all over, så er det vel statoil sin feil???

Nope.. du MÅ ikke vaske der.. Om du bruker spylern til far din, og den har en ståltråd hengende ute, er det far din sin feil?

Skrevet
Det er greit at man må være forsiktig. Men når slangen er oppraspa og det stikker ut ståltråd all over, så er det vel statoil sin feil???

Nope.. du MÅ ikke vaske der.. Om du bruker spylern til far din, og den har en ståltråd hengende ute, er det far din sin feil?

Statoil/eller den aktuelle stasjonen har ansvaret for at utstyret dems er i orden, på samme måte som at dassene skal være reine for kundene som skal sitte på dem. Punktum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...