Dirty Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... imgActive= Se link. dette kan jo umulig hjelpe noen. sitter jo før innug og LMM. og for en pris. var jo helt latterlig. eller er det noe jeg ikke har fått med meg ?`
EirikL Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Kunne se litt merkelig ut å betale 3400,- for en liten bit karbon, men du får sikkert 30-35 hk mer, så det er sikkert verdt pengene...
-Anders- Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Et luftfilter sitter jo gjerne før lmm og innsug. Å kalle dette et karboninnsug blir vel litt feil. Her betaler man nok for looken og ikke for "alle" hestene man får med
Ballder Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 M3 styling hjelper heller ikke på kreftene, men ser flott ut da.
oddis Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Carbon koster mye penger uansett, og spesielt da finishen er så høy som dette. Carbon er også effektivt varmeavledende. Men om det er verdt såpass får bli en individuell vurdering.
Øyvind L. Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Hvorfor skal folk på død og liv pakke inne luftfilteret! Motoren suger myye luft på høyt turtall så jo mere luft som er rundt filteret jo bedre. En M50B25 gisper vel i seg ca 8000L luft i minuttet på 6500 omdr..
LianLi Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Mhm, Dave F kitet anbefales dog, der har man en del luft tilgjengelig rundt luftfilteret og en skjerm som skjermer godt, oversized filter dog, men ser bra ut
SteffenM2 Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Hvorfor skal folk på død og liv pakke inne luftfilteret! Motoren suger myye luft på høyt turtall så jo mere luft som er rundt filteret jo bedre.En M50B25 gisper vel i seg ca 8000L luft i minuttet på 6500 omdr.. Poenget er at det er en fordel at denne luften er kald. Derfor prøver man og unngå for mye varme ifra motoren!
morteym Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Det må vel være lyden man evt. betaler for her?
Øyvind L. Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Hvorfor skal folk på død og liv pakke inne luftfilteret! Motoren suger myye luft på høyt turtall så jo mere luft som er rundt filteret jo bedre.En M50B25 gisper vel i seg ca 8000L luft i minuttet på 6500 omdr.. Poenget er at det er en fordel at denne luften er kald. Derfor prøver man og unngå for mye varme ifra motoren! Det skjønner jeg jo. Men hva er poenget med å isolere for varme på en måte at man struper de frie luftveiene..
Hyggmaister Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Carbon koster mye penger uansett, og spesielt da finishen er så høy som dette. Carbon er også effektivt varmeavledende. Men om det er verdt såpass får bli en individuell vurdering. Carbon er egentlig ikke så dyrt, men leverandørene må jo tross alt tjene penger på det og da Regner ikke med det er så veldig mange smartinger som betaler 3.5k for dette - men hadde de slogt i tusenvis, så kunne de sikkert gått for tusenlappen
hagenisse Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Poenget er at det er en fordel at denne luften er kald. Derfor prøver man og unngå for mye varme ifra motoren! Da må jo den orginale boksen være ganske grei.. Jeg trodde litt av poenget med åpent filter var at det skulle være nettopp det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå