Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

GT-serien har også gjort ting på rare måter , men jeg har ikke prøvd nyeste. GT4 er iallefall ingen simulator, selv om det ved normal kjøring føles ok nok.

Forza 2 er fortsatt kongen av konsollspill.

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har alltid sverget til GT jeg. Fantastisk grafikk, realistisk lyd og ikke minst maaaange gøye biler. Men skal skaffe meg dette Fonza alle snakker om :D

Og ja det blir vell et NFS i konsollen frem til GT5 kommer, da jeg har rundet GT5 Prologue for lengst :D

Skrevet
eriklepe:

Hvor lastet du dette ned ? Fra PS store ? :P

har ikkje funne demo enda eg :roll:

Nei blandet burnout paradise med dette, spillene er jo kliss lik.

Men traileren ligger der, i skikkelig HD kvalitet. Og blir grafikken som i traileren blir dette vedlig bra.

Ang bilhandling som er totalt urealistisk synes jeg det er helt greit, dette er ren underholdning og ikke en simulator. Skulle de laget handlingen på biler lik som i virkeligheten ville mye av underholdningsverdien forsvunnet. jeg tviler også på at spillkrikikerene legger så mye vekt på virkelighetstro bilhandling når de anmelder slike spill som nfs. Det blir som å slakte spill som f eks age of conan fordi menneskene ikke er menneskelige nok....

Skrevet

joda har spelt Forza i ein god del timer nå, det er eit av dei beste spela eg har spelt igjennom tidene, har egentlig ikkje likt GT sånn serlig......

venter berre på at Forza motorsport 3 kommer :lol:

Skrevet
Har alltid sverget til GT jeg. Fantastisk grafikk, realistisk lyd og ikke minst maaaange gøye biler. Men skal skaffe meg dette Fonza alle snakker om :D

Og ja det blir vell et NFS i konsollen frem til GT5 kommer, da jeg har rundet GT5 Prologue for lengst :D

Forza tenker jeg vi sier :D

Skrevet
NFS spillene har aldri vært bra, og kommer helt sikkert heller ikke til å bli det i fremtiden. Er overhode ikke noe å si på grafikken og den delen, men som Hagenisse sier, så mangler realismen på bilen der. Dessverre...

Det første Need For Speed var jo kjempebra spør du meg, nr 2 var heller ikke verst.

Skrevet
tile dere som like litt mer realistiske bilspill, vil jeg anbefale RACEDRIVER GRID... "hakket" bedre enn nfs spillene... men joa, gleder meg til det kommer :-P

det kan du da ikke mene. finnes jo ikke snev av realitet i grid...

Sinnsykt bra bilspill til ps3 er formula 1. det er temmelig intenst...

Skrevet

Blir vel å kjøpe dette også, spille i 2 uker og så gå lei. :roll:

Liker meg best bak rattet på ekte biler jeg... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...