BMWentusiasten Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Lurer på om ikke jeg må trekke meg nå.. Vil ikke finne Bmwentusiasten i å utøve fetishen sin i eksostuten min.. Beklager, men eksostrykket fra bilen din er for svakt...... Så du skal ha lufttrykk i mot der du putter den inn? jeg vet ikke hvilke erfaringer du har (og egentlig vil jeg ikke vite det heller), men liker jo å ha litt å jobbe oppimot.... ellers blir det som å hoppe på en oppsminket fjortis NB: lufttrykk har vi i dekkene... men det kan jo være det bilen din går på... i og med at du nevner det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 prøv å starte motoren din uten luft du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 prøv å starte motoren din uten luft du Kommer du på søndag eller? mener broren din skal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Har hørt det samme om hvite felger. javel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 hørt om rekylkommentar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 hørt om rekylkommentar? nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 hørt om rekylkommentar? nei man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 hørt om rekylkommentar? nei man lærer så lenge man lever jaha? med hensyn til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Jeg var helst ute etter å få tilbakemelding på bildene jeg da... Du er jo flink til å lage overskrifter, da. Fra overskriften trodde jeg dette dreide seg om noe helt annet. Seksuell fetisjisme er seksualitet der konkrete gjenstander, handlinger eller ideer blir tillagt seksuell tiltrekningskraft. . Akkurat, så dette var en slik tråd jeg trodde likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Jeg var helst ute etter å få tilbakemelding på bildene jeg da... Du er jo flink til å lage overskrifter, da. Fra overskriften trodde jeg dette dreide seg om noe helt annet. Seksuell fetisjisme er seksualitet der konkrete gjenstander, handlinger eller ideer blir tillagt seksuell tiltrekningskraft. . Akkurat, så dette var en slik tråd jeg trodde likevel. skjer mysild? steinsprut på øyet? er jo bare bull det som kommer ut av fingrene her man hakker på hverandre når man finner særpreg hos hverandre. alle biler er som kondemnerte - det kommer bare an på øyet som ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 sprøyt her også sitter å ler... hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Haha faen ass.. Off-topic horer hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Haikus are easy. But sometimes they don't make sense. Refrigerator. *bidra til OT* Bra bilder, btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Hvilke bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Haha faen ass.. Off-topic horer hele gjengen Tja, kanskje tiden ikke var moden for en "dirty" tråd - du får prøve igjen en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå