Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja kjører på med det her :D Får snart skiftplan for 09, så da skal jeg se hvordan det passer :D Hvis ikke må jeg prøve å få fri.. :D Fest på kvelden er ikke noe å lure på engang!

Skrevet

Hyggelig å se folk er gira :D jeg og knut_olestad jobber nå for å finne en passende plass som folk er villige til og ``låne`` ut :) Det blir den plassen vi møtes før cruising over trollstigen i allefall, sikkert mulighet for og campe på den eventuelle plassen også :) (hvis det er innteresse for det)

Skrevet
fest er gøy :D

Men dette blir jo bare bedre og bedre. Mer moro med festing enn for kjedelige biler. Jeg tipser en 6-7 bekjente som helt sikkert har lyst til å bli med, om denne tråden. Riktignok eier ingen av dem BMW, men én av dem kan søke om å få igjen førerkortet i 2012.:)

Er det forresten noen som vet om det er mer enn én lokalavis med tipstelefon i området?:D

Skrevet

Er det forresten noen som vet om det er mer enn én lokalavis med tipstelefon i området?:D

Spørs om Romsdals Budstikke har det, er litt usikker. Tror den dekker Åndalsnes.

Skrevet
fest er gøy :D

Men dette blir jo bare bedre og bedre. Mer moro med festing enn for kjedelige biler. Jeg tipser en 6-7 bekjente som helt sikkert har lyst til å bli med, om denne tråden. Riktignok eier ingen av dem BMW, men én av dem kan søke om å få igjen førerkortet i 2012.:)

HEHE :D kan nå ha det like gøy uten fest også jeg da :) Dette er vel en vurderingssak når den tida kommer :) Men jeg har også litt trua på å bare råne hele helga ;)

Skrevet

Heisann folkens.. Da har jeg snakka med eieren av Camingen jeg nevnte tidligere i tråden her, og fått en ca pris på hytter på kr 400.- pr hytte. Det er 4 sengeplasser pr. hytte... Så det er ikke den store summen vi snakker om her... Han sa vi evt kunne diskutere dette nærmere når jeg visste litt mer om hvor mange som ønsket dette og det nærmet seg osv... Men det begynner jo å nærme seg turistsesong når dette skal gå av stabelen, så vi bør vel kansje tenke litt fort på dette?

Skrevet
Heisann folkens.. Da har jeg snakka med eieren av Camingen jeg nevnte tidligere i tråden her, og fått en ca pris på hytter på kr 400.- pr hytte. Det er 4 sengeplasser pr. hytte... Så det er ikke den store summen vi snakker om her... Han sa vi evt kunne diskutere dette nærmere når jeg visste litt mer om hvor mange som ønsket dette og det nærmet seg osv... Men det begynner jo å nærme seg turistsesong når dette skal gå av stabelen, så vi bør vel kansje tenke litt fort på dette?

Ikke at jeg har behov for hytte eller annen form for overnatting, men Kai har et godt poeng vedrørende tid: Å få spikret et samlingssted så tidlig som mulig er nok lurt. Prisen på de hyttene var jo veldig ok og da, men jeg overlater til initiativtakerne å bestemme sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...