Gå til innhold

Hvilken dato passer for folket?  

48 stemmer

1. 1. Hvilken dato passer for folket?

• Søndag 7 Juni 09
      13
    • Søndag 14 Juni 09
      8
    • Søndag 21 Juni 09
      19
    • Søndag 28 Juni 09
      9

Anbefalte innlegg

• Svar 487
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Om noen fra Molde har en plass ledig til haik, så gjerne si ifra :-) Om jeg ikke fortsatt ikke har funnet noen som skal!

Trang cab er vel ikke noe å sitte i? :P...Hehe

Skrevet
Om noen fra Molde har en plass ledig til haik, så gjerne si ifra :-) Om jeg ikke fortsatt ikke har funnet noen som skal!

Er takknemlig for å i det hele tatt få bli med jeg :-) Om du har plass så gjerne det!

Skrevet
Må si det frista og ta turen ja :) ! skal prøve og få med meg noen bimmere jeg og :P

Ja få med deg nokon ifrå ørsta. Sa til kristian her om dagen at han må komme oppover.

Eg vurdera turen, men får sjå når datoen nærma seg.

Skrevet

Er takknemlig for å i det hele tatt få bli med jeg :-) Om du har plass så gjerne det!

;)

Skrevet
Må si det frista og ta turen ja :) ! skal prøve og få med meg noen bimmere jeg og :P

Ja få med deg nokon ifrå ørsta. Sa til kristan her om dagen at han må komme oppover.

Eg vurdera turen, men får sjå når datoen nærma seg.

Ja!. Vi får samle en gjeng og kjøre kolonne :D Er ikke så langt heller, 2 og en halv time fra Ørsta sann ca:wink:

Skrevet
Okok,, ja skal gjer mitt beste med å stille.. Noen som er med på en kolonnekjøring fra Ålesund?

Jeg regner med jeg kansje greier å få med noen kompiser til å henge på denne kolonnen fra Vestnes/Tresfjord :) Jo flere jo bedre :)

Skrevet
Få til en plass å møtes på vi som er fra Ålesund og området og kjøre sammen da?

Lorve: Sindre, terje, vidar er med sikkert? ;)

Er vel god plass på byggern'n inn med Olsvik rundkjøringa...? ligger rett siden av der en kjører innnpå brusdalen 8)

Skrevet
Få til en plass å møtes på vi som er fra Ålesund og området og kjøre sammen da?

Lorve: Sindre, terje, vidar er med sikkert? ;)

Er vel god plass på byggern'n inn med Olsvik rundkjøringa...? ligger rett siden av der en kjører innnpå brusdalen 8)

Ja, er fint med plass der :D er litt igjen til treffet, sikkert mange som ikke vet enda. Men er det fint vær kommer jeg garantert, kan prøve å samle en gjeng når det blir litt nærmere :)

Skrevet

jeg/vi henger meg på kolonnen fra Ålesund når dere kommer forbi sjøholt.

kommer med:

E36 Alpina B8 4,6 V8

E31 850csi

E34 M5 3.6

E34 535

E30 325 Cab

E36 323i

Får håp alle blir med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...