Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Var på høggeren å skjekket idag. Fant to compakter, men begge med trommelbremser:/

Hm, trodde ikke compakten kom med trommel bremser jeg ?? Var det 5 bolt trommel bremser?

Fem bolter og trommel. Hvor mye skal du ha for di bakstilling?

Kan jeg bruke komplett e28 bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vist du skulle sette i luke, hadde jeg ikke solgt den til deg, he he. :D MÅ IKKE GJØRE DET. Luke er for biler som kjøres vær dag. Å nesten alle E30er har luke. Men smaken er som baken. Men liker at bilen skal bygges til bil igjen. Skal gråte når jeg ser den jævla luka de på. Haper taket slår seg, å du aldrig får sparklett det fint, at lakken kommer til å koke rundt taket, er heltsikkert. :D Lykke til

Enig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vist du skulle sette i luke, hadde jeg ikke solgt den til deg, he he. :D MÅ IKKE GJØRE DET. Luke er for biler som kjøres vær dag. Å nesten alle E30er har luke. Men smaken er som baken. Men liker at bilen skal bygges til bil igjen. Skal gråte når jeg ser den jævla luka de på. Haper taket slår seg, å du aldrig får sparklett det fint, at lakken kommer til å koke rundt taket, er heltsikkert. :D Lykke til

Enig...

Må sei meg einig eg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vist du skulle sette i luke, hadde jeg ikke solgt den til deg, he he. :D MÅ IKKE GJØRE DET. Luke er for biler som kjøres vær dag. Å nesten alle E30er har luke. Men smaken er som baken. Men liker at bilen skal bygges til bil igjen. Skal gråte når jeg ser den jævla luka de på. Haper taket slår seg, å du aldrig får sparklett det fint, at lakken kommer til å koke rundt taket, er heltsikkert. :D Lykke til

Enig...

Må sei meg einig eg og!

Valget er teke, flott vi er forskjellige! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på høggeren å skjekket idag. Fant to compakter, men begge med trommelbremser:/

Hm, trodde ikke compakten kom med trommel bremser jeg ?? Var det 5 bolt trommel bremser?

Nei men da tok jeg ikke feil her om dagen da Yngve. Jeg som følte meg så dum som ikke hadde gjort leksa mi også var det du og Rune som bomma :wink: Men ser også at alle står oppført med skiver. Da varierte det sikkert hva de ble levert med da.

Edit: Så at Pitstop hadde finni ut når skille var :)

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på høggeren å skjekket idag. Fant to compakter, men begge med trommelbremser:/

Hm, trodde ikke compakten kom med trommel bremser jeg ?? Var det 5 bolt trommel bremser?

Nei men da tok jeg ikke feil her om dagen da Yngve. Jeg som fløte meg så dum som ikke hadde gjort leksa mi også var det du og Rune som bomma :wink: Men ser også at alle står oppført med skiver. Da varierte det sikkert hva de ble levert med da.

Hilsen Trond

Kan jo sette på 5 bolts trommel bak då :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på høggeren å skjekket idag. Fant to compakter, men begge med trommelbremser:/

Hm, trodde ikke compakten kom med trommel bremser jeg ?? Var det 5 bolt trommel bremser?

Fem bolter og trommel. Hvor mye skal du ha for di bakstilling?

Kan jeg bruke komplett e28 bak?

Den Combakt bakstilinga jeg hadde er solgt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...