G-RACING Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Var på høggeren å skjekket idag. Fant to compakter, men begge med trommelbremser:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMT RACING Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Det blei stilt her no, er det kun kosing og lite skruing no eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Var på høggeren å skjekket idag. Fant to compakter, men begge med trommelbremser:/ Hm, trodde ikke compakten kom med trommel bremser jeg ?? Var det 5 bolt trommel bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Det blei stilt her no, er det kun kosing og lite skruing no eller? Bilen står heime i Førde, jobber i Bergen, så kun skruing i helgene.. Prøver M3 interiøret titt og ofte (står ved sida av senga;)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Var på høggeren å skjekket idag. Fant to compakter, men begge med trommelbremser:/ Hm, trodde ikke compakten kom med trommel bremser jeg ?? Var det 5 bolt trommel bremser? Fem bolter og trommel. Hvor mye skal du ha for di bakstilling? Kan jeg bruke komplett e28 bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Hadde jeg vist du skulle sette i luke, hadde jeg ikke solgt den til deg, he he. MÅ IKKE GJØRE DET. Luke er for biler som kjøres vær dag. Å nesten alle E30er har luke. Men smaken er som baken. Men liker at bilen skal bygges til bil igjen. Skal gråte når jeg ser den jævla luka de på. Haper taket slår seg, å du aldrig får sparklett det fint, at lakken kommer til å koke rundt taket, er heltsikkert. Lykke til Enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Hadde jeg vist du skulle sette i luke, hadde jeg ikke solgt den til deg, he he. MÅ IKKE GJØRE DET. Luke er for biler som kjøres vær dag. Å nesten alle E30er har luke. Men smaken er som baken. Men liker at bilen skal bygges til bil igjen. Skal gråte når jeg ser den jævla luka de på. Haper taket slår seg, å du aldrig får sparklett det fint, at lakken kommer til å koke rundt taket, er heltsikkert. Lykke til Enig... Må sei meg einig eg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Hadde jeg vist du skulle sette i luke, hadde jeg ikke solgt den til deg, he he. MÅ IKKE GJØRE DET. Luke er for biler som kjøres vær dag. Å nesten alle E30er har luke. Men smaken er som baken. Men liker at bilen skal bygges til bil igjen. Skal gråte når jeg ser den jævla luka de på. Haper taket slår seg, å du aldrig får sparklett det fint, at lakken kommer til å koke rundt taket, er heltsikkert. Lykke til Enig... Må sei meg einig eg og! Valget er teke, flott vi er forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Var på høggeren å skjekket idag. Fant to compakter, men begge med trommelbremser:/ Hm, trodde ikke compakten kom med trommel bremser jeg ?? Var det 5 bolt trommel bremser? Nei men da tok jeg ikke feil her om dagen da Yngve. Jeg som følte meg så dum som ikke hadde gjort leksa mi også var det du og Rune som bomma Men ser også at alle står oppført med skiver. Da varierte det sikkert hva de ble levert med da. Edit: Så at Pitstop hadde finni ut når skille var Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Var på høggeren å skjekket idag. Fant to compakter, men begge med trommelbremser:/ Hm, trodde ikke compakten kom med trommel bremser jeg ?? Var det 5 bolt trommel bremser? Nei men da tok jeg ikke feil her om dagen da Yngve. Jeg som fløte meg så dum som ikke hadde gjort leksa mi også var det du og Rune som bomma Men ser også at alle står oppført med skiver. Da varierte det sikkert hva de ble levert med da. Hilsen Trond Kan jo sette på 5 bolts trommel bak då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 På tide med bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Trur alle compacter før 96 kom med trommel bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 21, 2008 Forfatter Share Skrevet November 21, 2008 Jepp, absolutt på tide med biler! Fant laderen til kameraet mitt i går, så neste helg blir det nye bilder=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Trur alle compacter før 96 kom med trommel bak.. Hva skiver kan man sette på bak da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Var på høggeren å skjekket idag. Fant to compakter, men begge med trommelbremser:/ Hm, trodde ikke compakten kom med trommel bremser jeg ?? Var det 5 bolt trommel bremser? Fem bolter og trommel. Hvor mye skal du ha for di bakstilling? Kan jeg bruke komplett e28 bak? Den Combakt bakstilinga jeg hadde er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå