Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Ein oransj E30 M3 med S50 kan vel ikkje gjera anna enn å falla i smak :-)

Det var no hyggeleg sagt Skogfisk :)

Den oljekjøleren din kommer til å få bank!

Men ellers ser det gromt ut :)

Mja, som sagt, er i lågaste laget, men bunnen på fangaren er endå lågare, så då vil den få skikkeleg medfart. Trur kanskje det ser verre ut enn ka det er på bilda, får prøve og sjå :) S:M:G hadde det slik tidlegare, uten at det var problem den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein oransj E30 M3 med S50 kan vel ikkje gjera anna enn å falla i smak :-)

Det var no hyggeleg sagt Skogfisk :)

Den oljekjøleren din kommer til å få bank!

Men ellers ser det gromt ut :)

Mja, som sagt, er i lågaste laget, men bunnen på fangaren er endå lågare, så då vil den få skikkeleg medfart. Trur kanskje det ser verre ut enn ka det er på bilda, får prøve og sjå :) S:M:G hadde det slik tidlegare, uten at det var problem den.

Ikke den mest optimale plasseringen, men hadde ikke noe problemer med den den tiden den satt der, alternativet er jo å kappe ut i frontboksen til kjølerørene for å få den forran.

Eventuelt kan du gi meg en lyd da jeg muligens får noe oljekjølestyr til overs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omega? Ikkje Opel oil vel? :shock::D

No vart det Castrol sin til både diff og servo.

Kan meddele at eg no i helga for aller første gang har kjørt bilen, og det ut og inn av garasja. Ikkje mykje å skryte av, men morro var det :lol:

Haha, nei :P

http://niolube.com/omega/content/produc ... /index.htm

Gratulerer med prøvetur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Påtide med oppdatering etter gammalt.

Planen for helga var å få lakkert nedi taklukekasetten. Vil ha gjort dette no itidleg fase slik at eg kan montere og justere taklukemekanismen, for å unngå striper i ettertid når alt skinner. Til stor overaskelse viste det seg desverre at det befant seg ein del overflaterust i to bakre dreneringskanalar i taklukekasetten, og her er det ikkje så enkelt å komme til. Endte derfor opp med å få sandbøåst rundt og i hullet. Er fortsatt ikkje heilt fornøgd, så må få tak i ein mindre blåsar for å få tatt siste rest. Til slutt blir det å overflatebehandle det med epoxy 2 komp grunning, og rikeleg med tynnstoff. Litt kjedeleg å dra fram sandblåsingsapparatet no i denne fasen, men må man så må man, fekk vertfall dekka godt til, så kom minimalt med sand inn i bilen.

Høgre bakre drenering:

n0dak7bj7p80o0lbyldr.jpg

Høgre framme:

52gult891iyy9fz5dt7p.jpg

Godt innpakka:

knugtvnpmtrlz84ngg9d.jpg

7olvt9fmba21vop8ze3w.jpg

Godt selskap og god hjelp ein sein lørdagskveld, Jørgen og bestefar:

0c9vnocnal5jx7pnvvbw.jpg

Så over til nokke som var litt meir morro. Kjøpte meg valse av Gasolin i sommar. Har lenge grua meg litt til å knekke kanten, i frykt for å lage "ekstra bue", men dette gjekk som ein drømm. Målte meg fram til tre stk. referanse punkt slik at eg til ei kvar tid hadde oversikta.

Godt lei av sand, og fin avslutning på helga:

g50bb0170w3szt73p7ul.jpg

fa5eg7najr00d667h7h7.jpg

76b32ljjmxhjmjt1ymvh.jpg

5ztm8g56uatxw64p0plc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...