Gå til innhold

E30 "M3" prosjekt avd. Sunnfjord - S50B32


G-RACING
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig deilig bil! misunnelse i fra min side, det her tror jeg kan bli en av norges peneste e30 :)

Bare 1 spørsmål kunne du sett hvilken farge ledninger du brukte som du koblet til e30 temperatur måler ?

Takk for det :)

Litt usikker på fargen, men fant et bilde som gjerne er til hjelp? Vil tru at du skal klare å sjå ut i frå baksida på kontakta kor stikket går, og då er du hjulpen.

27r0jvo9ao62bjovjrvk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er lite med oppdatering fra meg fortida. Skjer litt bak kulissane, men er så smått at det ikkje er er det store å melde om. Vil nok komme sterkare tilbake mot jul og utpå nyåret :)

I dag kom det eg lenge har venta på, nemmeleg orginale AC Schnitzer speil til e30. Har fulgt med jevnt og trutt på ebay, og til slutt dukka det opp eit sett eg klarte å snike til meg. Leif Harald var svært behjelpelig med å frakte dei heim frå Tyskland, så stor takk til han!

Litt bilder fra stuebordet:

wa6a1kekg3ypvwfpoe7d.jpg

5pcfmmff9d8zhwn7t8uz.jpg

7o5uhpi5c1j5ws68fjtj.jpg

wqzapdthz5r9k2bma7i3.jpg

Litt artig at det faktisk var varme på dei, kjekt å krysse av på utstyrslista :P

bu39z7zeet1va1c80nrn.jpg

Ellers går det i taklukekasetten. Endeleg blirr kvitt rusta all the way. Kjedeleg å oppdage dette no, men godt det dukka opp før lakk. Fekk lagt på eit strøk epoxy i helga som var. Skal få godgjere seg litt, før den får seg eit strøk orange. Så blir det innjustering av takluke og montering av taktrekk i jula,

o3g9e7nogh7sin2jg3p5.jpg

sxriij7htoacq5ofej2l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice, der har du fått tak i sjeldne saker. de tar seg veldig bra ut på e30 :applause:

Ja, er ikkje så mange til salgs av disse, og når det endeleg dukkar oppp, er prisen ofte deretter :)

Grattis med speilene vel hjemme;)

Ser bra ut:)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig nøyen, det er bra:)

Gledar meg jaggu til og sjå denna bilen live!

Kor skal du få heillakkert bilen?

Hehe.. gledelig å høyre :)

Eg er ikkje så fan av desse speila der men alt kler den smukke så blir sikkert bra når du får dei på bilen og lakkeringa er boks ;)

Det er smak og behag. Er glad i orginale e30 speil også, men dette har stått på ønskelista lenge :)

Åja skal ikkje eg få kjøpe kopispeila billig då aleks ? ;)

Det ordnar vi Jørgen, skulle berre mangle når det gjeld deg ;)

Tror de speila sitter som hånd i hanske på denne bilen!

Grattis, blir fett! :)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...