Dirty Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 fine stusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Forresten, takk for hyggelege ord Ole, det er alltid morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Gleder meg til å oppleve denne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Bliiir meeeeget ! Gleda meg til E30-mekk i jula ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 har fulgt med her og er meget omponert har søkt litt rund og eneste jeg har funnet av e30 tempføler på s50 er i din tråd så jeg lurer på om du husker fvilken pin nr det var? vanskelig ose på bildet du har her i tråden på side 77 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Trur du skal klare å sjå det ut i fra bildet eg posta eit par sider bak her. Det er to karakteristiske spor i kontakta på eine sida, då har du det ut i fra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 ja er dte. men er litt usikker på hvem side som er hvor. bildet er tatt så det er vanskelig og e. men finner ut av det tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Dette ser jo helt rått ut!! Når håper du å bli "ferdig"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Blir det eksosannlegg i jula?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Venter spent på jule-update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 ja er det noe som skjer her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Lite som skjer her gitt. Blir å montere sammen taklukemekanismen no til helga, og ellers diverse putl. Bestillte en del nye skruer til dette, så får håpe dei kjem i tide. Ellers ventar eg på meir eksos deler, rette rør og bend, så er ikkje langt unda at eg får begynt på dette Sliter litt med tilførsel + til el motoren på luka, det orginale stikket er rett og slett ikkje strøm i. Nokken som har ide til ka det kan vere? Slenger opp litt bilder fra ka som har blitt gjort den siste tida: Takluke-kasetten ferdig lakka: Endeleg fått e30 m3 kjølar, passte mykje betre: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Du kosa deg vel nå Grepstad? Norges mest omtalte takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Haha, ja dette er kos! Er man takluke-Johnny, ja så er man takluke-Johnny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Blir å montere sammen taklukemekanismen no til helga, og ellers diverse putl. Bestillte en del nye skruer til dette, så får håpe dei kjem i tide. Liker! Nye skruer høres bra ut, setter en prikk over i'en det Sliter litt med tilførsel + til el motoren på luka, det orginale stikket er rett og slett ikkje strøm i. Nokken som har ide til ka det kan vere? På E28en er strømtilførsel i "main supply block" til venstre for rattstammen under dashbord. E30en har vel også en tilsvarende, men jeg husker fra den tida jeg også skrudde på E30 - så hentet jeg strøm fra "ladestikket" til lommelykta i hanskerommet. Jeg dro bare ledning ned langs høyre A-stolpe, og koplet meg innpå ladestikket. Var vel gjerne ikke optimalt, men funket som snus det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå