Pedi Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Jeg har beskrevet fremgangsmåte i tråden min, men her er et bilde på hvordan jeg justerte inn vaierene mine for å få de til å stå hundre prosent før jeg heiv motoren i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Leste masse i tråden din ang dette i helga Pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Då var resten av eksosdelene komt i hus, så då er det berre å sette i gang. Ferrita leverer atter ein gang, tilsynelatande god kvalitet, kjapt levert, god pris, og skikkeleg opplegg elles! Bestilte sammen med min gode kamerat, Os-racing, tenker å bygge likt anlegg begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Ja no er det berre å henge i Aleksander ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Tenkte eg kunne legge inn ei oppdatering etter påska, er jo absolutt på tide etter gammalt Mens dei fleste brukte tida på påskefjellet, tilbringa eg mykje tid under bilen, og fikk forsåvidt god farge av punktinga Har punkta sammen rette rør og bend sammen med pottene, og til slutt fått tigga dette hoss ein god kamerat med gode TIG-ferdigheiter. No gjenstår det å gi anlegget ein god omgang med syrevask og polering før det blir hengt på plass igjenn for godt. Tilpassing mot bakpotte Valgte å heilsveise rør mellom midt- og bakpotte før eg sveisa dei til bakpotta. Dette mht. vridning og varmegang i fleire bend som kan utgjere ein del. Dette vart nemmeleg eit stort faktum når eg kom tilbake og skulle punkte dei mot bakpotta. Måtte vri og vende i forhold til utgangspunktet for å få det til å passe. Klar for fiste justering mot bakpotta Oppheng ved travers. Orginal gummi, men heimelaga krok. Eksos ferdig, klar til å hengast opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Nydelig arbeid med eksosen:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S:M:G Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Dette så utrolig flott ut, men hadde det ikke vært bra med et par skjøter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Takk for det folkens. Ser du godt etter skal det være skøyt etter X-pipe og etter mellompotte. Har berre ikkje klemmer montert på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Looking good as always Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Blir veldig fin eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 så kjempe bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 så kjempe bra ut! +1 flott arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Så bra dette blir da. Ser vi bilen på E30 meet i år da tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Flott arbeid med eksosen ja!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå