M30Punk Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 eneste minus med e34... eleeeeendig på vinterføre. :/ Sterk uenig!!!! gå for nokian vinter dekk. nokian+e34= sikker vinterføre. Jepp,gode nokian å det tar seg godt frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Min E34 Litt div som kjeme på til sommaren M5 Styling M5 skjerma uten blinklys Bakrutesenkar Breifront nytt senkesett Lysare sot Osv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Det er alltid morro med nyere bil, selv tenker ofte å opgradere min garasje med e39 men når e34 er nyvasket og glinser så blir det tungt å få den bort Haha, ja, forstår den godt. Dette er min andre E34. Vil nok tro jeg kommer til å savne denne. Tror nok bilen min er bra dårlig på glatta pga gamle dekk. Mener på jeg såg i serviceheftet mitt at de er fra 2005 o_O} Bra hard gummi da ja..auch! Henter iallefall E39'en førstkommende lørdag. GLEDER MEG!!! Da blir E34'en min stående hos forhandler i Mandal til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 De felgene der ligner mistenkelig mye på mine. De går rett på E39'en når jeg får henta den,forhåpentligvis. Mener på at de skal passe. Er ET18 på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Ja de kan godt hende:) Lånte dei med en kompis:) gromme felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Ja de kan godt hende:) Lånte dei med en kompis:) gromme felger! Helt enig Blir digg å få de på nybilen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 oi, den nederste der var det greit stuk på! *hjem og justere coilovers* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 ArildG: Vet du om noen som selger original ACS front i disse dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 vet ikke om nei kunne tenkt meg en selv, eller så kunne jeg tenkt meg en breyton front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Er ikke mange plassene man finner ACS front lenger nå nei.. Har leita en god stund etter det til min E34. Man må nesten finne en bil i tyskland, eller andre steder, dra den inn til norge som delebil, og dra over fangere Det er synd ingen lager ACS Replika kit. Ville solgt unna en god del! Zender lagde jo et kit til E34, som er ganske så fint det og Bare å kikke på Ebay og se om det kommer til salgs en eller annen gang. Ha øynene åpne og pengene klare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 ingen lager ACS replica kit? http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... st20671529 Problemet er bare at ingen av kit'ene ser ut til å være like pene som den originale fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 ingen lager ACS replica kit?http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... st20671529 Problemet er bare at ingen av kit'ene ser ut til å være like pene som den originale fronten. Haha. Tenkte i ettertid at jeg har faktisk sett de har snakka om det på BFC. Glemte meg helt. Er litt i ørska idag kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsenn Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 har hatt mange E34 og beste bilane eg har hatt:P legger ved et bilde av gammle bilen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå