///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 M parallel, tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Lagrer forresten alle bmw bilde jeg ser på nettet som er verdt å ta vare på. Det begynner å bli ei ganske så stor mappe Jeg også. Har 5732 bilder som er fordelt på 111 mapper, og en GOD del av de er BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Absolutt enig. E34 er en nydelig bil. Gikk selv fra 2002 E39 til 1995 E34 uten å angre noe. Nå er jeg tilbake til E39 mest grunnet bedre driftsikkerhet og kollisjons-sikkerhet, siden det er en nyere bil. Har hatt 2 E34, men kan garantere at det blir en 3 i form av M5 eller 540. Har forsåvidt mest sansen for touringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Begge E34 er fine, men må si meg litt enig at det er noe med Touringen som er det lille ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Fin bil på bildet.Har du flere? Første bilprosjektet mitt er med en E34, den er ikke helt slik jeg vil ha den enda. Mangler senk og skikkelig eksos. Har flere bilder i prosjekt-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Min første bil er en E34, drømmebil så langt. Har hatt en del å gjøre, men angrer fremdeles ikke =) God bil å kjøre, sikkert enda bedre med nye dempere osv.. Løp å kjøp! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Fin bil på bildet.Har du flere? Første bilprosjektet mitt er med en E34, den er ikke helt slik jeg vil ha den enda. Mangler senk og skikkelig eksos. Har flere bilder i prosjekt-tråden Ja, har vært innom et par100 hunder ganger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olew Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 må si meg enig i at der er noe spesielt med e34en ja. har drømt om e34 fra jeg var 15(er 23 nå) og er nå på min andre e34. den første var en 88 modell 520i med 12ventilern,den hadde jeg bare problemer med motor på desverre så den solgte jeg som delebil til slutt. etter et langt opphold er jeg nå tilbake igjen,denne gang med 520i 24v,den er gått 246000km og er fortsatt en nydelig bil å kjøre. gikk fra en 2001 vw passat stasjonsvogn til denne nå og angrer ikke,bilen jeg har nå er 11 år eldre og er både bedre og kjøre og mye mer støydempet. forresten,bildet på første posten er fasiten på hvordan jeg vil ha bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Er på min 3 E34, de er som skrevet tidliger i tråden, fantastisk gode å kjøre til å være så gammle. Noen stemmnings bilder fra årest sesong: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 er fantastiske biler her har du min som jeg har hatt mange gode å jævla mange vonde stunder med. girkasse havari i danmark. motorhavari, jor seg veldigt vanskelig under ombygging å nå skal den få ny lakk igjen elsker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Min første bil var 91 E34 520i sedan. Med comforseter i skinn og armleder. Det var generelt en litt påkostet utgave. Monterte 30mm Lesjøfors senkefjærer, og har aldri hatt en bil som var så god å kjøre noen gang. Faktisk aldri kjørt en bedre bil, hvis jeg skal tørre å påstå det Vil si jeg angrer på at jeg solgte den til fordel for e46 coupe. Men som nevnt, så begynner e34 å bli en gammel bil. Det vil jo alltids være et eller annet å gjøre med dem. Men det er egentlig verdt det Mulig e34 er det peneste karrosseriet BMW har laget og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 peneste uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 E30 er tingen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Pene E34'er dere legger inn. Kom med flere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Er på min 3 E34, de er som skrevet tidliger i tråden, fantastisk gode å kjøre til å være så gammle.Noen stemmnings bilder fra årest sesong Nå fikk jeg iallefall lyst på E34 M5! Nyyyydelig flott bil du har Er også enig med deg olew, E34`n er utrolig godt støydempet. Eneste jeg hører er den gromme sekser lyden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå