Gå til innhold

**En hyllest til BMW E34!**

///Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Det har ingen hensikt å rive løs 265 hjul vel??

De fleste drifterene kjører 225/45-17 !

På M5'en bruker jeg 225/45-17 eller 235/45-17. Skal du drifte med bredere dekk sier det seg selv at du trenger mere power for å rive løs på tørr asfalt! Bredere dekk har som regel bedre grep i asfalten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh.. syntes bare hjula dine så ut som standard 10" hjul på noen av bilden, slik alle bruker bak på E34. og det virker, som du sier litt drøyt å drifte med det.

hvor stor forskjell merker du fra 225 til 235? er det spesielle typer dekk som er mere egnet enn andre?

ble kanskje litt OT dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi min hyllest te E34 eg og. Dette er min første BMW og E34 og eg e frelst!

Har hatt min bil i ca 1 år nå, og har vært veldig fornøyd, sjøl om den av og til hart gitt meg uventa utlegg, men det har eg egentlig venta på, siden det har vært slitedeler eg har måtta bytte. :D

Her e bildene av min.

hzkjauxl6fzbjf6shaxp.jpg

sz6609amsbhk3bmoz95r.jpg

d5tn0psa9yithzwyag5q.jpg

2ilb37zio1bjeoleg8gx.jpg

pvns0q6xe87kzjdoux59.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E34 og E30 er det jeg forbinder med BMW, mest fordi det var de karosseriene som fantes da jeg vokste opp. Hadde en nabo i 88-90 som hadde to stk 320 to dørs e30, en svart og en hvit. Folk i gata så på de som rene sportsbiler. Trur det er derifra jeg har min fasinasjon for BMW.

Kutt ut denne tråden før jeg selger E39'en og skaffer meg en E34 540 som jeg bruker resten av årslønna på å holde i stand! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på min 3 E34, de er som skrevet tidliger i tråden, fantastisk gode å kjøre til å være så gammle.

Noen stemmnings bilder fra årest sesong:

re27jc5ab2piz1znoyur.jpg

8hhxp6zkzpq6j27ajvs0.jpg

9lr5e3btv6bap8pgakhq.jpg

Den bilen din er noe så inni hælsikke tøff! Fikk liksom ikke sagt det til deg på Våler, men sier det nå. Ufattelig feit vagn..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...