ingard Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Nå orker jeg ikke mer Men poenget her blir vel at e34 er best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg er mektig imponert over att 520'n orker 30 i 5'e gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 ååå, den siste der va nydelig!!! takk Den står nå ferdig teflonbehandlet og til vinterlagring, har nemlig aldri vore vinterkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Det gjør så utrolig mye med en senk på en E34. Altså mange biler ser mer sportslig ut når de er lave men syns bare E34 bare må være senket. Din BMWPower er perfekt høyde på! I mine øyne iallefall De må være godt senket, helt enig. Skal ha coilovers på min til neste år, så den skal lenger ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 hva slags senk er det du har nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Ingard, ser at du liker Alipna ja Mange flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 hva slags senk er det du har nå da? Det er org. Nurburgring pakke og noen røde senkefjører fremme av ukjennt fabrikat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 noen som veit om det er mulig å få tak i den boksen som er på det første interiørbildet som Ingard la ut? og hva heter den typen stoler? er det noe Alpina spesialgreier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Boksen i midtkonsollen inneholder originalt telefon. Stolene er Alpinas egne elektrisk justerbare sportsstoffseter (produsert av Recaro). http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Jeg liker også E34, men tiltross for en gjennomført kvalitet begynner modellen dessverre nå å bli gammel. Vi skriver snart 2009 og de nyeste variantene av E34 er derfor 13 år gamle... og det er svært lang tid i bilverdenen teknisk, dynamisk og ikke minst sikkerhetsmessig. Husk at E34 kom på markedet allerede i 1988 og at modellen derfor er utviklet på midten av 80-tallet. Det er lett å la seg sjarmere av old school BMW´er, men hvis jeg var i markedet for en gammel 5-Serie til daglig bruk ville jeg heller ha satset på en nyere E39. Den koster naturligvis mer, men de pengene er ikke bortkastet hvis man kommer ut for en alvorlig ulykke. 'vil påstå at det er mer anvendte penger å spøte opp en E34 en det er å kjøpe E39 .. ( som bortsett fra designmessig ikke er noe skikkelig steg opp fra E34) Da var de heldigere med E60/61. E34 er på alle måter en mer solid bil , selv med noen år på baken er de ofte i bedre eller samme stand som 10 år nyere E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Ingard, ser at du liker Alipna ja Mange flotte biler! Det er vel ikke å stikke under en stol. Alpina interiør og bi-turbo er drømmen! (i en org Alpina) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Så litt sliten ut den M5`n(?) nederst der Er ikke så vanskelig å legge bredt disse bilene. Tror det må være den letteste "rumpa" jeg noen gang har eid Selv om det bare står i en liten 2,0 24v.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 Den M5en gikk fra pen til søppel på 3mnd pga mye herjing og sladding. Men bilen var gull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 7, 2008 Share Skrevet Desember 7, 2008 De to nederste bildene gjorde vondt i sjela!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå