Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rett og slett helt perfekt :) E46 M3 må være den sexyeste bilen i nyere tid :) (hverfall fra Bayern)

Ikke bare den mest sexy modellen fra BMW, men helt sikkert også den mest gjennomførte og fokuserte modellen fra BMW... vi snakker i klasse med de beste Porschene... 8)

Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil tilhører denne bilen en gammel traver i BMWCCN... altså en skikkelig entusiast... :D

Det stemmer. Han har vært medlem i lang tid, og kan med rette kalles en BMW-entusiast!

Skrevet

Tror jeg måtte ha vært i virkelig deep deep deep deep deep deep deep trouble før jeg hadde i det hele tatt vurdert å selge den bilen der.

Skrevet

Har ikke denne vært til salgs før? Syntes jeg kjenner igjen bildene :-s Uten å være for sikker.

Nydelig bil. Husker jeg traff en mann her i Bergen som nettopp hadde fått seg en CSL. Ventet i 1 eller 2 år for å få den fra fabrikken. Utrolig for en nydelig og gjennomført bil.

Kristian08

Skrevet
Tror jeg måtte ha vært i virkelig deep deep deep deep deep deep deep trouble før jeg hadde i det hele tatt vurdert å selge den bilen der.

Vi får håpe for eierens skyld at det ikke er tilfelle... og de fleste som har slike biler har heldigvis råd til det. Kanskje han har planer om å kjøpe en E92 M3 ?

Skrevet

Vi får håpe for eierens skyld at det ikke er tilfelle... og de fleste som har slike biler har heldigvis råd til det. Kanskje han har planer om å kjøpe en E92 M3 ?

Får håpe det, ja. :) E92 M3 er ingen dum erstatter akkurat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...