Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert en fordel med bilde, om du har det :) Og regnr pluss eventuelt farge på bilen hvertfall. Litt lettere å vite hva man skal se etter. Bor jo ikke så langt unna, så skal holde utkikk!

Edit: Var visst flere som tenkte det samme og skrev samtidig :P

Skrevet

Det har vært tyveriraid både i Hedmark og Oppland de siste to ukene.. Har en stygg mistanke om at dette er folk sentralt i det norske bilmiljøet, siden jeg kjenner direkte til 3-4 stk som har mista enten biler, motorer eller interiør i forskjellige "over gjennomsnittet" biler... Selv ble jeg så nervøs at jeg satte igang diverse sikkerhetstiltak.

Biltyver fortjener en hard tommelfinger i hvert øye. :x

Skrevet

Tviler på at folk sentralt i det norske bilmiljøet gidder å stjele en 320 som står i en garasje. Dette dreier seg om en eller anne lokal løk.

Skrevet

det sitter også et skjeldent grønt skinninteriør i bilen jeg har aldri sett likt interiør før og de som var til stede sånn ca da det skjedde hadde sett spor mot kongsvinger de dro etter den ca halv time etter at den ble stjålet men fant ingen ting

Skrevet

Anbefaler deg å ta kontakt med han som opprettet en tråd om en stjålet motor her inne. Jeg tror det kan ha sammenheng!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...