Jås Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Vet ikke om dette er rett plass eller lov,men må bare legge ut noen bilder av bilen jeg henta idag... Må være grei bil å ta førerkort i dette??...
S.Arnesen Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 skulle vel kanskje vært plassert i showoff delen, men moderator ordner nok det fort... Nydelig bil du har funnet deg. digger hvit e92...
ingard Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Det er ufattelig mye rått som kan gjøres med denne.. Søk på forumet etter en annen hvit e92 Gratulerer!
Jås Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Heh,ja kan nok sikkert være feil sted...
316 Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Enig, hvit E92 er tett opptil den fineste bilen som er å få kjøpt på markedet i Norge.
sveinis Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Bortskjemte *****unger! Neida, jeg er bare sykt misunnelig Utrolig fin bil!!
Jås Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Takker,må si meg enig i at bilen ser rå ut! Og er utrolig fin å kjøre...
S.Arnesen Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 hmmm, må innrømme at jeg er veldig nysjerrig. siden du skal til å ta lappen nå så regner jeg med at du er av ung alder. If you don't mind me asking, hvordan klarer du å finansiere en slik perle? jeg som er i oppstarts fasen/etablerings fasen har såvidt råd til å kjøre rundt i e46'en. (skal sies at jeg skal betale ned over 200k på rett over to år da). Kanskje bare jeg som er for løs med festblankettene på andre ting...? hehe
Jås Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Hehe,jeg har lappen og vel så d... Er kjørelærer ja... SÅ om ikke denne drar elever så vet ikke jeg....
Steffan C Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Grattis med en nydelig skolebil. Hilsen en som tok lappen i en Volvo 240...
Jås Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Bra d skjer saker og ting i kjøreskolebransjen angående biler hører jeg...
skillbill Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Grattis ja! Strøken vogn! Selv hadde jeg kjøreopplæring i en Honda Accord, og husker jeg var misunnelig på de som den gang rullet rundt i BMW 318i sedan;P Beklager OT, men forøvrig syns jeg det er direkte frekt å stille spm ang finansiering/bilhold, med mindre eier selv egger til diskusjon av dette;)
AuroraDriver Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 hmmm, må innrømme at jeg er veldig nysjerrig. siden du skal til å ta lappen nå så regner jeg med at du er av ung alder. If you don't mind me asking, hvordan klarer du å finansiere en slik perle? jeg som er i oppstarts fasen/etablerings fasen har såvidt råd til å kjøre rundt i e46'en. (skal sies at jeg skal betale ned over 200k på rett over to år da). Kanskje bare jeg som er for løs med festblankettene på andre ting...? hehe Lønn og priotering av utgifter. Ikke noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå