ehrnst Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 så du er tilbake nå ja. har vært stille rundt deg og bilen din i det siste. får vel følge med
E30 Turbo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Ja, det har ikke vært mitt år i år! Ble sykemeldt julaften 07, fikk begynt på jobb igjen etter 7 mnd!!, og andre dagen på jobb var jeg på tur med nyvogntoget, og møtte en motgående buss, på feil side av veien, noe som resulterte i unnamanøver og tipp! Knuste skuldra og fikk meg en kilevink i toppen, som resulterte hukommelsestap og hjerneblødning, samt hjernerystelse! Så det har vært lite aktivitet i garasjen kan man si..
ehrnst Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 dæven, det der så ikke bra ut! men du er nå i gang igjen;) hvordan fungerte de komp-ringene du brukte en gang i tida forresten?
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Ai ai, ka gjorde bussen på feil side av veien ?
MariusG Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Hørtes ikkje ut som det beste året nei Hehe.Ka som skal gjørest med tanke på topp/blokk? Veit ikkje om det sto noke om det eller ka det gjorde..Pianotråd?Frese ned pyramideringer? Blir gromt dette
E30 Turbo Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Nei, vi får håpe det er slutt på utur for i år! :)Ang. bussen, så vet jeg ikke hvorfor han var på vår side, for han stoppet, men kjørte videre da han så vi tippet, sa bilføreren som kom bak.. :/ De kompringene fikk jeg aldri prøvd, da de måtte moddes litt, for visst ikke hadde de overlappet hverandre mellom sylindrene. De må slipes litt "oval" Så jeg kjørte bare med orginalpakning, og MASSE pakningslim, det holdt helt til 1.8 bar, men da sa det til gjengjeld POFF! :D Nymotoren blir det pyramideringer på..
E30 Turbo Skrevet April 15, 2020 Forfatter Skrevet April 15, 2020 Oioi, tenk at tiden går, og BMW'en ennå står 😂🙈 Fytti grisen 13 år drar fort avgårde, må vel skynde meg sakte å se om man snart får ut finger'n 😂😂 Er jo blitt "barn find" av gammel bimmer'n jo!
Bimmerlorris Skrevet April 15, 2020 Skrevet April 15, 2020 Ha. Ha ha dette må være den seineste bimmerstråden ever 🤣👍 Men den som gir seg er en dritt 🥳🤘
e30 tic Skrevet April 15, 2020 Skrevet April 15, 2020 Se der ja. Godt å få deg inn her å vekk fra det Facebook vaset. Når det står modellfly oppå bilene ja da har dem stått for lenge 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå