elino Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Da er Supraen solgt og levert... men mitt nye prosjekt kommer med biltransporter fra Tyskland i dag Wiiiii! Bilen er en Hvit E46 328ci 2000 mod med 118.000 på telleren. Manuelt gir, mulitfunksjonsratt og sportsstoler. Bilen er helt original, men før dagen er omme er vi i gang med de første endringene Litt ivrig kan man si ..hehe. Planer: Csl front M-tech sideskjørt M3 speil Frontlykter Angel eyes sort Baklykter Led Eksos 4x 76mm M3 baklukespoiler Svart grill M3 luftinntak 19" felger (Ikke bestemt meg for hvilke) Ny Stereo Det var vel alt i første omgang Bilder kommer senere i dag
Torek Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Jeg vil også ha hvit bil!! Blir gøy å se bilder av denne her
elino Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Da er nybilen på plass Jeg var som vanlig sinnsykt spent, for man vet jo aldri hva som dukker opp så lenge man ikke har sett bilen før kjøpet. Men bilen ser veldig bra ut..heldigvis Kun noen små parkeringsbulker på ene døra og et par små på panseret. Lakken ser også fin ut. Inni er alt i orden bortsett fra et slitemerke på sjåførstolen, men nytt trekk er allerede bestilt, må jo ha alt i orden Må også ha nye bærebruer foran. Men ellers er jeg meget fornøyd med den. Etter en grundig sjekk var det på tide med en vask mens gubben satte inn ny spiller...for hva i alle dager skal jeg med kassettspiller??? Selges det kassetter ennå?? Men nok om det Ellers ble det nytt pollenfilter, nye lyktet foran og ny sort grill. Legger med noen dårlige mobilbilder
bad_ip Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Pent! Planene virket jo veldig bra. Eneste jeg synes er unødvendig er m3-riller og 4x utblås. Men smak og behag. Vurderer ikke å legge inn soting av ruter i planene da?
-Anders- Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Dette blir nice! Kan jeg foreslå csl bakluke?
elino Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 På tide med bytte Grillen montert
Lars Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Pen bil! Liker forsåvidt planene.. men for noen grusomme frontlykter..
elino Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 I kveld har vi tatt en grundig vask utvendig og i motoren på kjærra Baklyktene er blitt byttet. Ellers har bilen fusket litt, så gubben fant frem AutoLogic, og den viste en del feil.. så han mente det måtte være en vakumfeil et sted. Han fant en vakumslange på innsuget med sprekk. Denne ble byttet. Det ble også byttet plugger siden vi ikke aner når det ble gjort sist. Vi testet også om oppgitt km på bilen stemte med AutoLogic, og det gjorde det Planen i morgen er å bytte bærebruene framme og sette på justerbart senkesett. FØR ETTER (Innerlyktene blir også nye, de står i rest) FØR ETTER (Ps! for de som måtte lure, reflektoren i lykta er løs, ny er på tur )
elino Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Pent! Planene virket jo veldig bra. Eneste jeg synes er unødvendig er m3-riller og 4x utblås. Men smak og behag. Vurderer ikke å legge inn soting av ruter i planene da? Takker Smaken er som baken... Soting blir ikke vurdert før jeg ser bilen ferdig
elino Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Pen bil! Liker forsåvidt planene.. men for noen grusomme frontlykter.. Takk Hmm...synes ikke de er så dumme jeg da Igjen, smak og behag
Mexos Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Fin bil, men likte ikke frontlyktene jeg heller Morsomt å se ivrige eiere for det betyr raske oppdateringer her
SiggenK Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Fin bil, men likte ikke frontlyktene jeg heller Morsomt å se ivrige eiere for det betyr raske oppdateringer her +1 Likte heller ikke M merket på bagasjerommet... Er ingen M bil så Men absolutt, en pen bil! Tror den blir kjempe fet!
jcvold Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 pen bil! dette blir spennede å se! E46 coupe er et godt valg
caaatooo Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Gratulerer med ny, spennende bil! Du/dere virker veeeldig ivrige, så her blir det spennende å følge med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå