Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et kjempestort HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ fra han som klarte å starte denne tråden :shock::shock:

Det er selvsagt et poeng at det kan føles litt upassende at en tilsynelatende ny bruker lager en slik tråd som en av de første. Men er det ikke litt logisk at nye brukere ser ting med litt nye øyne? Men ser som sagt at det kan oppfattes som både litt eplekjekt og lite ydmykt, beklager å gitt dere et slikt førsteinntrykk isåfall :!:

Men flere har tillagt meg en mening om at jeg vil at ting skal endres her inne, og det var overhodet ikke i mine tanker, tro det eller ei!

Jeg må virkelig beklage hvis noen oppfattet det slik at jeg mente at forumet burde eller skulle endres :!::!::!: Mitt egentlige poeng var å få svar på og hjelp til hvordan bruke dette forumet til det jeg tror det er ment for, utveksle erfaringer og hjelpe hverandre :wink: Jeg regnet stort sett med å få tips om hvordan søke på en fungerende måte, og sikkert noen gode begrunnelser for hvorfor det er sånn som det er...

Har vært en aktiv forumbruker i snart 10 år, på mange forskjellige varianter av forum, men dette er det forumet jeg har hatt vanskeligst for å finne den infoen jeg trenger på. Det er sikkert også mye min egen feil, da jeg er vant til å finne frem til det jeg søker etter, og sikkert ble litt utålmodig :wink: Jeg synes også at det er irriterende atforskjellige brukere kommer om og om igjen med de samme grunnleggende spørsmålene, og ønsker å slippe å lage masse unødvendige tråder selv. Derfor ønsket jeg hjelp via denne tråden, og jeg har også fått litt hjelp heldigvis.

Og Gunnar, dette var absolutt ikke ment slik det nå tydeligvis tolkes! Er det noe jeg har respekt for, så er det ildsjeler som gidder å stå på for at andre skal kunne glede seg over sånne ting som bimmers :D

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Et kjempestort HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ fra han som klarte å starte denne tråden :shock::shock:

Det er selvsagt et poeng at det kan føles litt upassende at en tilsynelatende ny bruker lager en slik tråd som en av de første. Men er det ikke litt logisk at nye brukere ser ting med litt nye øyne? Men ser som sagt at det kan oppfattes som både litt eplekjekt og lite ydmykt, beklager å gitt dere et slikt førsteinntrykk isåfall :!:

Men flere har tillagt meg en mening om at jeg vil at ting skal endres her inne, og det var overhodet ikke i mine tanker, tro det eller ei!

Jeg må virkelig beklage hvis noen oppfattet det slik at jeg mente at forumet burde eller skulle endres :!::!::!: Mitt egentlige poeng var å få svar på og hjelp til hvordan bruke dette forumet til det jeg tror det er ment for, utveksle erfaringer og hjelpe hverandre :wink: Jeg regnet stort sett med å få tips om hvordan søke på en fungerende måte, og sikkert noen gode begrunnelser for hvorfor det er sånn som det er...

Har vært en aktiv forumbruker i snart 10 år, på mange forskjellige varianter av forum, men dette er det forumet jeg har hatt vanskeligst for å finne den infoen jeg trenger på. Det er sikkert også mye min egen feil, da jeg er vant til å finne frem til det jeg søker etter, og sikkert ble litt utålmodig :wink: Jeg synes også at det er irriterende atforskjellige brukere kommer om og om igjen med de samme grunnleggende spørsmålene, og ønsker å slippe å lage masse unødvendige tråder selv. Derfor ønsket jeg hjelp via denne tråden, og jeg har også fått litt hjelp heldigvis.

Og Gunnar, dette var absolutt ikke ment slik det nå tydeligvis tolkes! Er det noe jeg har respekt for, så er det ildsjeler som gidder å stå på for at andre skal kunne glede seg over sånne ting som bimmers :D

Tror egentlig du tar dette litt for nært ;) Det har ingenting med deg å gjøre, og i den grad det blir nevnt "nye" brukere så er det på generell basis.. Det vi ser her i tråden din er egentlig bare en fortsettelse, og repetisjon av en diskusjon vi hadde for noen måneder siden.. Så egentlig diskuterer vi med argument som vi har diskutert med før.. At jeg VET Gunnar sliter med å finne nok tid, er kun fordi det var dette Gunnar svarte forrige gang..

Så som sagt, det er ikke du som har blåst opp en stor diskusjon, vi bare repeterer det som ble sagt forrige gang ;)

Skrevet

Forumet har vært gjennom et par forandre-på-forumet tråder i det siste, og man var vel egentlig klar til å ta debatten om debatten. Derfor ble nok tråden din "lånt" for dette formålet. Dette er også noe av dynamikken ved forumet man lærer etterhvert; mange tråder antar sine helt egne liv etterhvert.;) Dessuten later det til at du laget en overskrift som klarte å fenge/engasjere.:)

Skrevet

quote Breitbau

Tror egentlig du tar dette litt for nært Det har ingenting med deg å gjøre, og i den grad det blir nevnt "nye" brukere så er det på generell basis.. Det vi ser her i tråden din er egentlig bare en fortsettelse, og repetisjon av en diskusjon vi hadde for noen måneder siden.. Så egentlig diskuterer vi med argument som vi har diskutert med før.. At jeg VET Gunnar sliter med å finne nok tid, er kun fordi det var dette Gunnar svarte forrige gang..

Så som sagt, det er ikke du som har blåst opp en stor diskusjon, vi bare repeterer det som ble sagt forrige gang quote

Jeg har aldri vært typen som starter de største trådene, så dette ble en litt sjokkartet opplevelse :shock: I tillegg er det utrolig mange brukere her inne, og responsen deretter.. Tråkka tydeligvis skikkelig i en eller annen salat :oops: Men det gjør det ikke lettere å ikke ta det personlig at minst et av innleggene omtalte "trådstarter" og "han" på en litt for tydelig måte :wink: Får heller trøste meg med at det er artig med litt oppmerksomhet da, he he :lol:

Får jeg lov til å endre tittelen på tråden, og prøve å pense den inn på den topicen jeg egentlig hadde tenkt meg? Eller blir det kanskje bare teit?

Kan ikke si jeg egentlig føler behov for å delta videre i tråden ihvertfall :lol:

Edit: Skrivefeil

Skrevet

men tilbake til selve spørsmålet

prøv og merk av: "Søk etter alle ordene" istedenfor:

"Søk etter enkelt ord eller hele søkestrengen som angitt"

jeg finner litt mer konkrete tråder da.

Du har forresten finni ut av "dine egne innlegg" funksjonen? finner man lett tilbake til trådene sinne, så legger dem som sist har blitt besvart seg på toppen.

Skrevet

Får jeg lov til å endre tittelen på tråden, og prøve å pense den inn på den topicen jeg egentlig hadde tenkt meg? Eller blir det kanskje bare teit?

Trådstartere står i utgangspunktet fritt til å endre på første innlegg i tråden - og dermed også på overskriften. Keine Probleme.:)

Ironisk nok er problemet at mange skriver så dårlige overskrifter at ingen gidder å legge merke til tråden - med "Bimmers: et kaotisk forum uten søkemuligheter??" kan du ikke beskyldes for dette. :P

Skrevet

Trådstartere står i utgangspunktet fritt til å endre på første innlegg i tråden - og dermed også på overskriften. Keine Probleme.:)

Ironisk nok er problemet at mange skriver så dårlige overskrifter at ingen gidder å legge merke til tråden - med "Bimmers: et kaotisk forum uten søkemuligheter??" kan du ikke beskyldes for dette. :P

Jeg må faktisk bare le her jeg sitter, for det slo meg egentlig ikke at temaet kunne være lett å misforstå eller "vri" litt på :lol:

Og Sandersen, ja har prøvd å søke på den måten også, uten særlig hell desvverre. Men "dine egne innlegg" funksjoner har jeg ikke testet, men jeg bruker "vis alle uleste" . Det fungerer knall bortsett fra at man må si opp jobben for å få tid til å lese alle innleggene her inne :lol: Her er det jo 10-15 sider på en dag, kontra 2-3-4 på de fleste andre tydeligvis smalere fora jeg frekventerer.. Og søkemulighetene blir jeg derfor mere avhengig av, har jo ikke sjans til å få lest alt!

Skrevet

Sant det :) prøv og følg med i tulletråden, da har man dagsjobb da. Er man vekke noen dager kan man glemme det, hehe.

Men, dine egne innlegg funksjonen er genial, den jeg savner mest med andre forumer(fks bilforumet) der legger alle trådene du har skrivd innlegg seg, i rangert rekkefølge etter sist svar. Bruker kun "vis nye innlegg" og "vis egne innlegg" på bimmers jeg da, hehe.

Skrevet

Hadde litt styr å finne fram i søk funksjonen i begynnelsen her og, men "søk etter alle ordene" funksjonen har løst veldig mye. Begynner å bli et rikholdig arkiv, og hvis jeg mot formodning ikke får tak i noe er det bare å lage en ny tråd.

Å ha alt i en "teknisk" kategori mener jeg er bra, som nevnt går mye motorer om hverandre i modellene men i tillegg er enkelte detaljer mindre modell/motorspesifikke enn en skulle tro.

bimmers.no er rett og slett genialt, takk til Gunnar og alle her som gjør det så bra! Er en av grunnene til at jeg aldri vil ha noe annet enn bayersk bil med flypropell i panseret.

Forresten: Det kan aldri bli for mye innlegg i et forum.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har et ønske som ikke skulle vært så altfor vanskelig å gjennomføre.

Hadde det vært mulig å endret Bilstereo-kategorien til f.eks. "Bilstereo, multimedia og navigasjon" eller noe i den duren?

Føler de to sistnevnte ligger litt overalt nå, og siden de er ganske beslektet med bilstereo, så kunne alt ligget der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...