Gå til innhold

BMW 320i e36 godkjent ombygd til M3 3L (nylakkert)

Anbefalte innlegg

• Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
vil tro coupe karosseriet er lettere men er nå en sedan jeg har. Er vekta i vognkortet som er gjeldene.

Jeg lurer faktisk på om det er motsatt. 4-dørs er lettere enn coupe.

Skrevet

På e36en så tror jeg vekta mellom sedan og coupe er veldig lik.

Har hørt de m3 vader stolene i skinn veier 30kg per stk.

Skrevet

Takk for det.

På fredag mottok jeg ett carbon panser.

2_05122008062_1.jpg

2_05122008068_1.jpg

men det passet ikke helt. Var ca 2 cm for smalt.

2_08122008071_1.jpg

2_08122008072_1.jpg

Ellers begynner jo motorrommet å bli ganske ferdig. Mangler litt lykter og framfanger, koble på bensin, fylle på vann. også eksos da så kan vi prøve å starte.

2_05122008066_1.jpg

Skrevet

Svarer for bimmer arne jeg.

Kan bli litt vanskelig å strekke carbon panseret. (var snakk om nesten 2 cm forskjell). Han skulle bare sende den tilbake. (tror han skulle få ett nytt). Ellers skjer det ikke mye me bilen nå. Han har bestilt bremser bak (men ikke fått dem ennå). Mulig han har fått dem nå, men han har vært i england å sett fotball så jeg har ikke fått snakket me ham. Er ikke så mye som gjenstår heller. Må henge opp eksos, lufte bremser/clutch og sette på front fangeren.

Skrevet

Er noe justeringsmuligheter på festene til panser. (nede på karosseri), men det skal dog passe over grillen også, da dette inngår som en naturlig del av oanseret, med det lukket.. Så forstår at det kan bli vanskellig å sentrere uten at det blir feil. : ) 2 cm. var mye til støpefeil å være : ) hehe

Skrevet

Ja. Syns det var tøft me carbon panser selv. skjønner ikke helt hvordan de har klart å få det så for lite.

Veit det er litt justering på innfestingen til panseret. men det bir jo fortsatt ikke pent me over 10mm åpning på hver side av panseret. dessuten så det ut som om panseret var skjeivt.

Skrevet

Høres ut som noe er gått galt under støpen ja. Får da bare håpe at formen er 2 cm bredere og man da ikke får ett nytt som også er for lite. Noe vi kaller ekstremt dårlig passform. Hvor i verden blir panseret produsert?

Skrevet

Enkelt å få til i bunn (nede ved lykt), men oppe ved ruten så får man problemer.. Skjermen skal jo ligge bittelitt utenfor døren, for ikke å få vindstøy. Mulig jeg husker feil på E36, men skjermen er jo ikke splittbar på noen måte.. hehe : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...