///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Det bildet i midten så best ut! hehe... me 2, men det er jo nok av hvite contour felger på forumet... jeg har 4 og en annen har også 4 Hva så? Ville heller kjørt med noe som ser bra ut og flere har, enn noe som ser stygt ut og ingen har ikke noe hva så vil bare ikke at hvite contour blir allmannseie hehe
Bimmer Arne Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 hehe... me 2, men det er jo nok av hvite contour felger på forumet... jeg har 4 og en annen har også 4 Regner med at det er 4 hjul og ikke 4 sett du prater om. Har ikke klart å bestemme meg for fargen ennå, må nok tenkes litt på. Men noe må gjøres. Hvit er kult, men vanskelig å holde reint om vinteren. Gull hadde også vært kult, og annerledes. Svart er jo veldig lett å holde reint på vinters tid Må nok gjøre noe med det andre settet med M contour felgene også, uansett om det blir bane hjul eller sommer hjul.
///Mysild Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 ja, seff skal du bruke de på vinteren? hmmmm
Bimmer Arne Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 det andre settet med m contour felger, eller noe annet.
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Synes du kanskje skal gå for hvite felger jeg, selv om gull var kult det også. De hvite er ihvertfall en sikkert vinner, så jeg stemmer for disse.
Joan E36 Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Du MÅ ha hvite Det så greit ut med gull også, men det ble litt spesielt til mørk blå farge på bilen. Svart også ble litt kjedelig og trist synes nå jeg, men ditt valg PS. Gå for hvite Lykke til med fett prosjekt!
Bimmer Arne Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Veit ikke helt om jeg vil kalle det gull, er nesten litt oransje farge i dem.
Bimmer Arne Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Noen som har bilde av en e36 sedan med m5 "spoiler" (den lille lista på bagasjelokket) og bakrute senker. Veit ikke om jeg skal ha spoilern med eller uten bakrute senkern
Haug Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hadde list på gamlebilen jeg hadde for en evighet siden, men ikke bakrute senker. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=2 ... ht=#291713
Bimmer Arne Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Det så jo bra ut. Noen som har noen bra bilder av bakrute senker og den leppa?
m0lliz Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 dette så utrolig fett ut! hvordan er det med godkjenninga? har en volvo 850 t5 med samme farge som din, med svarte felger. og tro meg, det er utrolig fett ! det er mye tøffere enn man tror! stå på, liker det jeg ser.
Bimmer Arne Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Har ikke skjedd så spesielt mye her. Oppdaget att det lakk litt vann av den rundt vannpumpa, så ny er bestilt fra koed. Bestilte også kjedestrammer, da noen på BMW mente jeg kunne teste å bytte den før vanos. Har også bestilt litt andre gromdeler, så sitter bare å venter på posten. Skulle ha sendt felgene på lakkering også, men har ikke hatt tid til å vrenge av gummien ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå