Hoem Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Ser du bor i kristiansund, jeg kan gjøre dette gratis for deg med carsoft:)
awt Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 På e46 bytter man mellom C og F på klimaanlegget ved et trykk på den høyre knappen/pinnen i instrumentpanelet. Om dette endrer utetemperaturen også vet jeg ikke, men det kan jo være et forsøk.
Andreas1 Skrevet November 19, 2008 Skrevet November 19, 2008 Er det ikke bare og gå inn på menyen på kjørecomputeren og bytte om. Mener jeg så det valget en dag jeg drev og trykket på den. Det får du gjort på den store computeren, ikke den lille.
wabby Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 Det var vel en helt grei pris? Det var med bremsevesken? Betaler omtrent det samme selv (ikke BMW-verksted) utført iht skjema med alle filter og med bremseveske. På Opelen betaler jeg 1500-2000,- (4 syl diesel) og MB'en 3-4000,- (4 syl bensin). Begge UTEN bremseveske. De tok kontroll av bremseveske, siden den var ok, så lot de den være. Men alt annet skal være fulgt ja. Fikk også påpekning om at den ene coilen hadde begynt å sprekke, men siden den ikke fusket og gikk pent så byttet de den ikke. Men det er noe jeg kan ta på garanti.
Andreas1 Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Fått fikset temperaturvisningen? Hvis ikke kan du prøve følgende: * Tenningsnøkkel posisjon "1" (lys i dashbordet er på) * Trykk inn nullstiller for km-stand med venstre hånd og hold den inne. * Vri tenningsnøkkelen til posisjon "0" (alt av) mens du fortsatt holder nullstilleren inne. * Slipp nullstilleren. * Sett på tenningen igjen. Dette skal etter sigende fungere på den lille computer som ikke har check-control.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå