Gå til innhold

Bytte fra Farenheit til Celcius

Anbefalte innlegg

Skrevet

På e46 bytter man mellom C og F på klimaanlegget ved et trykk på den høyre knappen/pinnen i instrumentpanelet. Om dette endrer utetemperaturen også vet jeg ikke, men det kan jo være et forsøk.

Skrevet
Er det ikke bare og gå inn på menyen på kjørecomputeren og bytte om. Mener jeg så det valget en dag jeg drev og trykket på den.

Det får du gjort på den store computeren, ikke den lille.

Skrevet
Det var vel en helt grei pris? Det var med bremsevesken? Betaler omtrent det samme selv (ikke BMW-verksted) utført iht skjema med alle filter og med bremseveske.

På Opelen betaler jeg 1500-2000,- (4 syl diesel) og MB'en 3-4000,- (4 syl bensin). Begge UTEN bremseveske.

De tok kontroll av bremseveske, siden den var ok, så lot de den være. Men alt annet skal være fulgt ja.

Fikk også påpekning om at den ene coilen hadde begynt å sprekke, men siden den ikke fusket og gikk pent så byttet de den ikke. Men det er noe jeg kan ta på garanti.

Skrevet

Fått fikset temperaturvisningen?

Hvis ikke kan du prøve følgende:

* Tenningsnøkkel posisjon "1" (lys i dashbordet er på)

* Trykk inn nullstiller for km-stand med venstre hånd og hold den inne.

* Vri tenningsnøkkelen til posisjon "0" (alt av) mens du fortsatt holder nullstilleren inne.

* Slipp nullstilleren.

* Sett på tenningen igjen.

Dette skal etter sigende fungere på den lille computer som ikke har check-control.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...