Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jo, håper på dette! Har ringt Statens Vegvesen i Bergen idag, men fikk ikke kontakt med kontaktperson, skal ringe han opp igjenn. Snakka med Gjensidige idag, tapper 30% bonus, og en egenandel på 4000,-

Dette utgjør 20 000,- kr til jeg er tilbake på nåværende bonus, + egenandelen.

har undersøkt pris på nye deler, kr 26000,- + lakk + arbeid!

Men uansett kommer jeg til å ta arbeidet selv og skaffe brukte deler!

I kveld skal jeg på GUL-bil tokt!!!

Er så forbanna! Håper personen får ett surt liv!

Skrevet

Hmm...er det virkelig 30% bonustap ved hærverk?? Skal si at forsikringsbransjen har ordnet seg... :evil:

Har vel vært for stor utgiftspost til selskapene tidligere sikkert :(

Ja, må ikke knuse alle Dolly-bilene da... :wink:

Kan jo også stikke nedom bilverksteder (toyota), for å se om det står en gul bil der...

Kan jo selvfølgelig være en hvilken som helst bil også da...

Ta hvertfall bilder av skaden, og ta vare på lakkrestene om det er noen...

Om det er gul plast-folie, så setter vel det også igjen farge??

Skrevet

Jeg hentet faktisk madammen på damsgård i natt, og kan skrive under på at der var glatt! Var speilblank is. Mye bedre i dag, men fremdeles glatt.

Kjørte dog en hvit bil, og den er like hel så var ikke meg :)

Irriterende med disse som stikker av, at det har samvittighet til det!

Skrevet

Ja, var så vidt jeg kom meg opp bakken ved rimi (hvor bilen sto), så er nokk det som har hendt med vedkommende idiot!

En dolly bil krasjet i lastebilen på jobb om dagen, denne farga gul stripe langs hele sia på den , så gul folie lager merker au.

Det gule på fangeren min virker for å lett kunne pilles av med negla, så godt muli det er plast...

Håpte jeg skulle få telefon av en angrende bergenser idag jeg....men det ser dårlig ut!!

Finner jeg ut hvem det er, og han ikke betaler skal jeg bestille en haug med dritt til han i posten , derav 10 pizzaer hjem til han hver uke!!!

Skrevet

OI, det der hørtest surt ut.. Ta noken bilder å legg ut her, des fleire som sitter å funderer på hvilken bil det kan være, så kanskje det koker ned til litt alternativ..

Vangen ? altså den som er inni støtfangeren ? eller vangen i bilens chassi ? då er jo bilen kondemnert..

Skrevet

Ja, det er det ja :)

Sjekk rutetidene, og finn ut hvilken buss som går tidlig om morgene...

Brøytebilene kommer vel ikke ut på veiene før i 8 til halv9-tiden i...

Skrevet

Tenker på vangen i fangeren, og selve innfestingen til lyktene, stålramma tvers over. Bussene går ikke i denne gata.

Som sagt, forsikringa sa 30% bonustap, uansett. Har full kasko på den.

Har leitet etter gule biler idag, skulle fått tatt fargekoden på lakkrestene...?

Etterforskingen fortsetter i morgen

Skrevet

Har funnet en gul bil med mistenkelige sammentreff. Høydene på skaden stemmer fortreffelig, så spørst det om dette er bevis godt nok.. Firmaet som eier bilen er kontaktet. Sjefen skjekker opp i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...