Jee9uz Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Kan man sette turbo kit på en orginal 325I ? hvor stort turbotrykk kan jeg eventuelt lade ? Er ikke sikker på hvem motor type det er
S.Arnesen Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 hva slags 325 er det du har da? har du e30 har du m20b25, har du e36 er det antagelig m50b25. tommelfinger regelen er vel 0,5 bar. søk på forumet, er drøss av slike tråder ute å går... Ett lite tips er å søke på google, istede for søkefunksjonen her på bimmers. på google begynner du bare med å skrive bimmers, også det du søker etter...
Spiritus Sancti Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Er det e30 du har er det m20b25 du har.. Kan dog ikke svare på noe annet..
Morty999 Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 alt kan settes turbo på. du kan nok ikke lade mer enn 0,4 ca før du får for lite bensin
icc Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Lavere komp., større dyser og chip (ikke på L-jetronic). Er ikke så mye stress og bør gjøres hvis motoren skal ha håp om å overleve turboen:P
Jee9uz Posted November 23, 2008 Author Posted November 23, 2008 Takker for alle svar Sorry, glemte å skrive at det var en E30.. Så jeg trenger ikke å bytte innmaten i den bare for å få turboen på ? Det skal bli 18års bil så trenger ikke så mye hester Dette er da bilen.. Helt orginal ennå, vet ikke åssen styling, eventuelt fangere som ser bra ut og mest orginalt ut ?
Lars89 Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 Takker for alle svar Sorry, glemte å skrive at det var en E30.. Så jeg trenger ikke å bytte innmaten i den bare for å få turboen på ? Det skal bli 18års bil så trenger ikke så mye hester Helt orginal ennå, vet ikke åssen styling, eventuelt fangere som ser bra ut og mest orginalt ut ? Trenger ikke bytte noe innvendig, men ville bytta slitedeler som toppakning, regreim, vannpumpe osv. Vill gått for Mtech1.
Morty999 Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 jeg ville montert og bytta NÅR det ryker jeg da men, er ikke sikkert noe ryker på 0,4, toppakninga tåler såpass. trenger du noe styling på en 1 gang bil? det blir ødelagt uansett
wabby Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 alt kan settes turbo på. du kan nok ikke lade mer enn 0,4 ca før du får for lite bensin ... til og med en neger hoho... turboneger, tog du'an?
Morty999 Posted November 23, 2008 Posted November 23, 2008 hehe men det stemmer jo? ALT kan settes turbo på. selv en moped
Jee9uz Posted November 26, 2008 Author Posted November 26, 2008 jeg ville montert og bytta NÅR det ryker jeg da men, er ikke sikkert noe ryker på 0,4, toppakninga tåler såpass.trenger du noe styling på en 1 gang bil? det blir ødelagt uansett Jeg vet det blir ødelagt.. Men Skal ikke ha no skikkelig greier har nå satt på Facelift front plate og fanger og no linse lykter =D
Jee9uz Posted November 26, 2008 Author Posted November 26, 2008 Noen bilder .. Nylig gjort ! Face lift front plate og fanger + linse lykter (Alt skal lakkeres) Eneste rusta som er på bilen ! Svart skinn interiør ! Det er utrolig bra ut
Azeton Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 hehe men det stemmer jo? ALT kan settes turbo på. selv en moped Det stemmer.. Men vet at flere sliter med og få justert inn 2-takter og turbo Er egentlig veldig fristet til og si at turbo ikke kan monteres på 325I fordi det ikke er en coupe! Jeg har hørt at orginal toppakning tåler optil 1.2bar..
Mr.Silver Posted November 26, 2008 Posted November 26, 2008 Bruttern lader 1.4 bar på sin civic med orginal pakning.. Men oppgradert innmat selvfølgelig
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now