Gå til innhold

Kan man sette turbo kit på en orginal 325I ?

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hva slags 325 er det du har da? har du e30 har du m20b25, har du e36 er det antagelig m50b25.

tommelfinger regelen er vel 0,5 bar. søk på forumet, er drøss av slike tråder ute å går...

Ett lite tips er å søke på google, istede for søkefunksjonen her på bimmers.

på google begynner du bare med å skrive bimmers, også det du søker etter...

Skrevet

Lavere komp., større dyser og chip (ikke på L-jetronic). Er ikke så mye stress og bør gjøres hvis motoren skal ha håp om å overleve turboen:P

Skrevet

Takker for alle svar :D

Sorry, glemte å skrive at det var en E30..

Så jeg trenger ikke å bytte innmaten i den bare for å få turboen på ? Det skal bli 18års bil så trenger ikke så mye hester :P

Dette er da bilen..

zj20v5kxituj8msp8qta.jpg

Helt orginal ennå, vet ikke åssen styling, eventuelt fangere som ser bra ut og mest orginalt ut ? :?

Skrevet
Takker for alle svar :D

Sorry, glemte å skrive at det var en E30..

Så jeg trenger ikke å bytte innmaten i den bare for å få turboen på ? Det skal bli 18års bil så trenger ikke så mye hester :P

Helt orginal ennå, vet ikke åssen styling, eventuelt fangere som ser bra ut og mest orginalt ut ? :?

Trenger ikke bytte noe innvendig, men ville bytta slitedeler som toppakning, regreim, vannpumpe osv.

Vill gått for Mtech1.

Skrevet

jeg ville montert og bytta NÅR det ryker jeg da men, er ikke sikkert noe ryker på 0,4, toppakninga tåler såpass.

trenger du noe styling på en 1 gang bil? det blir ødelagt uansett :P

Skrevet
alt kan settes turbo på. du kan nok ikke lade mer enn 0,4 ca før du får for lite bensin

... til og med en neger :)

hoho... turboneger, tog du'an?

Skrevet
jeg ville montert og bytta NÅR det ryker jeg da men, er ikke sikkert noe ryker på 0,4, toppakninga tåler såpass.

trenger du noe styling på en 1 gang bil? det blir ødelagt uansett :P

Jeg vet det blir ødelagt.. Men Skal ikke ha no skikkelig greier :P har nå satt på Facelift front plate og fanger og no linse lykter =D

Skrevet

Noen bilder ..

Nylig gjort !

Face lift front plate og fanger + linse lykter (Alt skal lakkeres)

ps1tkd0b0rgcvsjtb5yo.jpg

Eneste rusta som er på bilen ! :shock:

8m0iewn6m2dio0q7oguy.jpg

Svart skinn interiør ! Det er utrolig bra ut :roll:

8x6zorbdrk91kpd8js7y.jpg

Skrevet
hehe :P men det stemmer jo? ALT kan settes turbo på. selv en moped

Det stemmer.. Men vet at flere sliter med og få justert inn 2-takter og turbo :lol:

Er egentlig veldig fristet til og si at turbo ikke kan monteres på 325I fordi det ikke er en coupe! Jeg har hørt at orginal toppakning tåler optil 1.2bar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...