///Mysild Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 noen nye bilder update 23.03 tok et par nye bilder i helga... første luftetur siden november... trenger ordentlig vask og polering ja... gjerne kom med ris og ros... har lært meg å lage ramme var i hovedsak lavt blendertall i fokus denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Nydelig E36, dette må være den fineste på bimmers.no!? Passer godt med hvite felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 På bilde nr 4 så tror jeg den gråter Denne bilen er bare så hinnsides fin syns nå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Lookin' good.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Dette var hitil de beste bildene du har tatt mysild Skikkelig kule bilder denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Får kun ROS av meg mys, NYDELIGE bilder . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Er ikke lett å gjøre det noe stort finere enn det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Rå bil og strøkne bilder! Har du i det hele tatt vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 TAKK for korleis du har ivaretatt dei "kvasse" linjene og kantene på denne bilen !! Utrolig fint eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Kule bilder Men mangler du en splitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Kule bilder Men mangler du en splitter? Hehe, så det nå jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Tøffe bilder , mysosten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 TAKK folkens :-D:-D ja, mangler en, derfor alle bildene er fra den ene sia hehe... den ligger hjemme... ble litt for lavt, og da gav den seg... så glemte jeg den når jeg skulle ta bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Tøffe bilder , mysosten! Sulten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå