NINK Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Så du hadde eksosanlegget liggende, er det std anlegg, eller sportseksos? Selger du hele, eller deler av det? Mvh lekkasje i mellompotten.
mutexA Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Hvor mye skal du ha for kompressor kittet? Veit ikke helt, vil ha bud på det.. Skal få rydda litt så jeg kommer frem og få tatt noen bilder av hva jeg har. Mangler kompressoren, bare for å si det en gang til. Det var en Powerdyne BD-11A som satt på, og det ga 387HK og 466Nm på denna motoren. Så du hadde eksosanlegget liggende, er det std anlegg, eller sportseksos? Selger du hele, eller deler av det?Mvh lekkasje i mellompotten. Standard det som selges, det i bakgrunnen er det som skal på bilen min når jeg kommer så langt Kan selge i deler hvis jeg greier å få opp boltene på en grei måte.
Tam Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Hvis venstre fordør er rust og bulkfri så trenger jeg den. Pris? mvh terje
NINK Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Aha, du får sende meg en PM om får opp boltene på anlegget, samt når du vet noe mer om bremseskivene (gitt at de er til 540 da og ikke 530) Litt off topic, men hva slags anlegg er det du har kjøpt, og evt hvor?
burny_ Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Pris på komplett breifront + den framfangeren?
mutexA Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Hvis venstre fordør er rust og bulkfri så trenger jeg den. Pris? mvh terje Bilen er så å si rustfri, så jeg vil anta at døra er helt fin. Tja, ikke over 1000 lappen ink. elheis, bare si hva du vil gi du. Så en klasse A dør kosta ca 1700,- på koed Men det er et par dager til jeg kan ta den av. Må bli ferdig med min egen bil, slik at jeg kan grave frem delebilen og få den under tak igjen. Aha, du får sende meg en PM om får opp boltene på anlegget, samt når du vet noe mer om bremseskivene (gitt at de er til 540 da og ikke 530)Litt off topic, men hva slags anlegg er det du har kjøpt, og evt hvor? Det skal jeg gjøre..men hvor mye gir du for hele driten så deler du det selv? Tid er penger for meg Hehe..leita en god stund etter delebil med delene jeg ville ha Er et rustfritt feritta anlegg med race katter. Har kvitteringa på det, og det var ikke så veldig billig Pris på komplett breifront + den framfangeren? Tja, tenkte ett sted mellom 2k og 2.5k for fronten. Fangeren veit jeg ikke helt, er en liten skade på undersiden/bakkant høyre side. Men ikke overprisa ihvertfall, gi bud og si om det er med eller uten tåkelysa.
tarjei bmw Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 hvor mye for panser og v8 grill? hadde vert fint med svar på pm:)
Tzunami Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Gir deg 3000 for hele v8-fronten, med panser og frontfanger!
rayinge Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 hei. hva skal du ha for brei front? det vil si grill, panser og de rundt lyktene. så du hadde noen diamant sorte fangere liggene hva skal du h for de?
320d Msport Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Hei,jeg byr deg 1000 for komplett eksos ifra kat. Hvor mye skal du ha for komplett sett med hvite blinkers? Trenger også fremre høyre bagasjeromsdeksel.Har du fortsatt tåkelysene?
Borgen Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hei regner med at midtkonsollen er svart. Hvor mye for den?
Rogeren Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Caliperne bak... Som jeg tipper du har glemt...? hehe
S.Hafsmo Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 veit du hvor man kan få tak i en slik powerdyne kompressor? var de tallene på hjula, eller i motor? er kanskje interessert i de delene du har til pressekonvertering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå