Minibusa Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Hei Sikkert et rart spørsmål, men lurer nå på det så da spør man Tenkte å kjøpe en komplett m5 for og bruke deler av den, for så og selge det jeg ikke trenger... Vet av erfaring at deler til sedan er greit og bli kvitt, men hvordan er det med en touring? Er det mye av det samme delene på disse, og er det greit og bli kvitt deler frå disse også?
CrZyWiz Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Du kjøper ikke en touring for å slakte denne! Disse er skjeldne! uansett så er det nok lettere og omsette deler fra sedan.
Lars89 Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Da E34 Touring er en sjelden bil, både blandt ungdom og som M5 ville jeg slakta en sedan. Synd uansett men...
Werther Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 I Norge har touringer mange godt voksne eiere, og disse er ikke i så stor grad forumbrukere som kjøper gamle, brukte deler. Sedandeler er lettere å omsette, samt at de er billigere i innkjøp. En svensk/tysk 3.6 får du fra 25k, mens touringene har jeg sett nede i 40 (tyskland) og 55k (sverige). Men du er en jævla idiot hvis du slakter en touring. Er få nok av dem som det er, uten at bygdetullinger skal slakte dem for å hive delene i nedkjørte E30er.
Minibusa Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Hehe... Skjønner hintet... Blir ikke slaktet noen touring her nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå